-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Laivybos bendrovės: didėjant kainai, klientai krovinius dažniau veš sausumos transportu

Prisitaikydamos prie naujų ekologijos reikalavimų laivybos bendrovės didins paslaugų įkainius, tad dalis dabar jūra plukdomų krovinių nuo 2015 m. gali būti vežama kelių transportu, rašo „Verslo žinios".
Šią savaitę spręsis, ar Lietuvos vežėjai turės teisę vilkikais gabenti krovinius Rusijoje.
Vilkikai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Naujos direktyvos įsigaliojimas paveiks krovinių gabenimo jūra kaštus, jie, be abejo, augs ir tai turės neigiamą poveikį tam tikrų krovinių gabenimui, dalis jų gali persikelti iš jūros į sausumą, bus vežami automobiliais. Tai kelia šiek tiek nerimo",–- teigia Lietuvos jūrų krovos bendrovių asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika.

Konteinervežių bendrovės „Conteinerships" vadovas Baltijos ir Vidurio Europos šalims Rimas Kazlauskas pabrėžia, sieringumo mažinimas Baltijos jūroje paveiks ir sausumos transportą – atsiras papildomas dyzelino poreikis dėl ko gali didėti jo kaina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius