Šiuo metu „Lidl“ personalo atranką vykdo Alytuje, Kaune, Kėdainiuose, Klaipėdoje, Kretingoje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Telšiuose, Šiauliuose ir Vilniuje.
„Galime patvirtinti, kad „Lidl“ parduotuvės Tauragėje statybos vyksta pagal planą. Vis dėlto maloniai tikimės, kad suprasite mūsų nuostatą plačiau nekomentuoti klausimų, susijusių su įmonės plėtra bei investicijomis“, – paklausta, ar prekybos centro statybos Tauragės mieste jau baigiamos, „Tauragės kurjeriui“ sakė „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir Viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.
A.Gaižauskienės teigimu, Tauragės „Lidl“ prekybos centrui jau atrinktas vadovaujantis personalas, kuris šiuo metu stažuojasi užsienyje – Anglijoje ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Kvietimas kandidatuoti į pardavėjų pozicijas netrukus turėtų būti paskelbtas bendrovės „Lidl Lietuva“ interneto svetainėje lidl.lt.
Pirmąsias tinklo parduotuves Lietuvoje „Lidl“ planuoja atidaryti šiemet. Pasak A.Gaižauskienės, tam nuosekliai ruošiamasi. Kiek parduotuvių bus atidaryta ir ar tarp jų bus pastatytoji Tauragėje, šiuo metu neatskleidžiama.
„Pernai vasarą pastatytame logistikos centre kuriasi mūsų regioninė bendrovė, kuri ir užtikrins jo veiklą. Tuo pačiu formuojame prekių asortimentą, apmokome atrinktus parduotuvių darbuotojus ir ieškome naujų kolektyvo narių“, – sakė A.Gaižauskienė.
Pirkėjai tikisi, kad į Lietuvos rinką „Lidl“ įsiverš ne tik su nauja aptarnavimo koncepcija, bet ir su gerokai mažesnėmis kainomis. Keliaujantieji po Europos šalis nepaliauja komentuoti, kad, pavyzdžiui, Vokietijoje veikiančiuose „Lidl“ prekybos centruose maisto produktų kainos gerokai mažesnės nei šiuo metu Lietuvoje.
Apie kainas „Lidl“ atstovai kol kas mandagiai nutyli, tačiau deklaruoja, kad „Lidl“ plėtoja naujos kartos parduotuvių koncepciją. Esą tokia koncepcija plėtojama reaguojant į kintančius pirkėjų ir darbuotojų lūkesčius.
„Naujojo tipo parduotuvės išsiskiria ne tik šiuolaikiška architektūra, bet ir energijos išteklius taupančiomis technologijomis bei ergonomiškais sprendimais, dėl kurių personalas gali paprasčiau atlikti darbą, o klientai – maloniau apsipirkti. Naujos koncepcijos pagrindas – aiškiai suskirstyta prekybos salė, logiškas prekių išdėstymas ir tvarumo kriterijus renkantis statybų medžiagas bei technologijas. Labai džiaugiamės, kad daugelis Lietuvoje kylančių „Lidl“ parduotuvių statomos vadovaujantis būtent šia koncepcija. Esminis „Lidl“ siekis lieka nepakitęs – pirkėjams siūlysime įsigyti kokybiškų kasdienio vartojimo prekių palankiausiomis kainomis jaukioje aplinkoje“, – „Tauragės kurjeriui“ sakė „Lidl“ atstovė A.Gaižauskienė.