Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​Lietuviai šluoja iš krautuvių lentynų kruopas ir kitus ilgai negendančius produktus, bet prekybininkai to nesieja su karo baime

Pastaruoju metu prekybos centruose parduodama daugiau ilgai negendančių maisto produktų, tačiau prekybininkai mato kitų augančių pardavimų priežasčių ir su karo nuojauta to nesieja.
Parduotuvė
Parduotuvė / Eglės Digrytės nuotr.

Jeigu bakalėjos prekių paklausa drastiškai išaugtų, mūsų lentynos neištuštėtų ir pirkėjai to nepajaustų, sandėliuose turime pakankamai atsargų, kuriomis papildytume parduotuvių lentynas, – sakė „Iki“ atstovas.

„Maximoje“ augo kruopų, „Rimi“ – košių, „Iki“ – druskos ir žuvies konservų pardavimai. Nors esama nuomonių, kad žmonės ilgai negendančius produktus į sandėliukus krauna, bijodami karo, prekybininkai šių gandų nepatvirtina ir mato kitų, labiau tiesiogiai susijusių, paaiškinimų.

Atsargų užteks visiems

„Maxima“ kovo pabaigoje pardavė apie 30 proc. daugiau kruopų nei įprastai.

„Populiariausios pirkėjų tarpe – žemesnės kainos kruopos: ryžiai, miežinės, perlinės kruopos, kiek mažiau grikiai“, – sakė bendrovės Komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Taip pat keliais procentais parduota daugiau cukraus. Druskos, miltų, makaronų pardavimai išlieka stabilūs. Didesnių pokyčių nematyti ir kitų būtinų pramoninių prekių segmente.

„Nežinome, ar tai galime sieti su pastaraisiais įvykiais, ar vis dėlto kai kurių produktų vartojimui labiau įtaką daro mūsų klientams šiems produktams siūlomos nuolaidos ir artėjančios Velykos“, – sakė R.Saulytė.

Nežinome, ar tai galime sieti su pastaraisiais įvykiais, ar vis tik kai kurių produktų vartojimui labiau įtaką daro mūsų klientams šiems produktams siūlomos  nuolaidos ir artėjanti Velykų šventė, – sakė R.Saulytė.

Pasak jos, pastaruoju metu vyresnio amžiaus žmonės labiau domisi būtiniausiais maisto produktais: „Ypač jei tam tikriems produktams yra taikoma nuolaida, tuomet dažnas nusiperka šių produktų daugiau. Bet ar taip žmonės kaupia atsargas, ar tiesiog pasinaudoja gerais pasiūlymais, pasakyti sunku.

Mūsų darbuotojai pastaruoju metu sulaukia ir klientų klausimų, ar tikrai visko turime pakankamai. Skubame nuraminti, kad  šių produktų tikrai nepritrūksime. Dirbame su patikimais partneriais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, taip pat nėra jokių pagrįstų grėsmių, kad rinkoje gali sumažėti šių klientams svarbių produktų pasiūla.“

Pardavė daugiau druskos, konservų ir kruopų

Kovą, palyginti su vasariu, prekybos tinklas „Iki“ pardavė 20 proc. daugiau druskos. Miltų, krakmolo, kruopų pardavimai išaugo daugiau kaip 8 proc., o žuvies konservų – beveik 8 proc. Per metus trečdaliu išaugo mėsos konservų pardavimas.

Pastaruoju metu parduodama daugiau druskos
Pastaruoju metu parduodama daugiau druskos

„Sunku vertinti, ar tai susiję su įvykiais Ukrainoje. Skirtingiems bakalėjos prekių ženklams kovo mėnesį taikėme nuolaidas, gali būti, kad ir tai turėjo įtakos. Jeigu bakalėjos prekių paklausa drastiškai išaugtų, mūsų lentynos neištuštėtų ir pirkėjai to nepajaustų, sandėliuose turime pakankamai atsargų, kuriomis papildytume parduotuvių lentynas. Aišku, ilgalaikiu periodu viskas priklausytų ir nuo tiekėjų, kiek atsargų jie yra sukaupę“, – sakė „Iki“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.

Nežymiai daugiau maisto produktų parduota ir prekybos tinkle „Rimi“. Tačiau ir ši bendrovė su Rusijos agresija prieš Ukrainą išaugusių pardavimų nesieja.

„Kovą šiek tiek išaugo ilgai negendančių produktų pardavimai, tačiau to priežastis – su „Maisto banku“ daryta akcija, kurios metu skatinome savo pirkėjus pirkti ilgai negendančių produktų ir palikti juos mūsų parduotuvėse esančiose „Maisto banko“ dėžėse.

Apskritai pastebėjome, kad pirkėjai jau kuris laikas labiau renkasi įvairių grūdų košes (vietoje neapdorotų kruopų), bet tai labiau siejame su sveiko gyvenimo būdo ir sveikų pusryčių populiarėjimu apskritai, tad stengiamės šių produktų pasiūlyti įvairesnių ir plečiame greitai paruošiamų košių asortimentą“, – sakė bendrovės atstovė Giedrė Bielskytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius