„Sąžiningai užsidirbti iš turimų pažinčių dabar gali kiekvienas, tereikia užsiregistruoti portale. Šiuo metu, skirti atlygiai priklausomai nuo pozicijos svyruoja nuo 700 iki 1 500 litų“, – teigia Idarbinkdrauga.lt vadovas V. Pakėnas.
Šioje sistemoje pinigai vartotojams mokami už tai, kad į įvairias pozicijas rekomenduotų pažįstamus specialistus.
Šioje sistemoje pinigai vartotojams mokami už tai, kad į įvairias pozicijas rekomenduotų pažįstamus specialistus. Toks verslo modelis pasirinktas remiantis skirtingų įmonių patirtimi, kuri rodo, kad finansinis atlygis ir noras pagelbėti kolegoms yra pagrindinės priežastys skatinančios dalintis turimais kontaktais.
Panašų principą savo veikloje Lietuvoje jau yra naudojusios kelios personalo paieškos ir atrankų bendrovės, kurios mainais už žinias apie sudėtingiau surandamus kandidatus žmonėms siūlydavo įvairiausių dovanų, pavyzdžiui, pavaišindavo pietumis restorane, ar įteikdavo planšetinį kompiuterį.
Profesionalų ieško internete
„Visi žinome – už ačiū sotus nebūsi. Todėl, gerai, kad bent dalis įmonių pradėjo atsilyginti už vertingą informaciją. Visgi, naivu tikėtis, kad bičiulį kartą rekomendavęs žmogus ir vėl norės tokio pat prizo“, – pastebi IdarbinkDrauga.lt vadovas už kontaktus siūlantis piniginį atlygį.
Nors socialiniai tinklai ir išplėtė potencialių kandidatų ratą, nereiškia, jog internete visi gali susirasti reikiamų profesionalų, – sako V.Pakėnas.
Vokietijos darbuotojų atrankos agentūros „Stepstone“ duomenimis, praėjusiais metais Europoje dažniausiai informacijos apie talentus darbdaviai ieškojo socialinėje erdvėje.
Populiariausiame profesinių kontaktų tinkle „LinkedIn“ naujų darbuotojų paiešką atliko 64 proc. darbuotojų atrankos profesionalų. Didžiausiame tinkle „Facebook“ pavaldinių ieškojo 41 nuošimtis, o antrajame pagal dydį pasaulyje tinkle „Twitter“ – 29 proc. darbuotojų atrankos specialistų.
„Nors socialiniai tinklai ir išplėtė potencialių kandidatų ratą, nereiškia, jog internete visi gali susirasti reikiamų profesionalų. Ypač tai būdinga sritims, kuriose ieškomi darbuotojai tradiciškai nedirba su naujausiomis technologijomis, todėl viešojoje erdvėje apie jų buvimą galima rasti ne tiek jau daug duomenų. Taip pat, esama sferų, kur specialistų tiesiog trūksta, todėl, naivu tikėtis, kad į jūsų patalpintą skelbimą aplikuos pakankamai dėmesio vertų asmenų“, – esminius sunkumus ieškant geriausio kandidato įvardija V. Pakėnas, kurio vystomas sprendimas apjungia tiek virtualius, tiek realius pažinčių tinklus.