Nuo 2000 m. Raymondas Cloostermanas Amsterdame (Olandija), sekdamas savo nuojauta ir rytiečių tradicijomis, per 10 metų sugebėjo sukurti pasaulinio masto prekės ženklą.
„Rituals“ prekės ženklo filosofija labai paprasta – „Laimė slypi smulkmenose“, – sako tinklui Lietuvoje atstovaujančios bendrovės „Dimpex Baltia“ direktorė Karina Malinovskienė. – Kasdienio vartojimo prekės sukurtos taip, kad garantuotų žmogui išskirtinius pojūčius, leistų kiekvienos dienos rutiną paversti stebuklingais ritualais. Tereikia skirti šiek tiek laiko sau: šilta vonia, puodelis arbatos ar atpalaiduojantis masažas... ir tai, kas išties ypatinga, atrasite iš naujo”.
„Rituals“ yra pirmasis prekybos tinklas pasaulyje, apjungiantis namų ir kūno priežiūros priemones, vadovaujantis Tolimųjų Rytų filosofijoje įtvirtintais ritualais: Hammam (Artimųjų Rytų pirčių ritualas, valantis kūną ir sielą), Sakura (japonų gyvenimo džiaugsmo ritualas), Ajurveda (senovės Indijos sveikatos ir grožio ritualas), Dao (subalansuotas vidinio In ir išorinio Jan grožio ritualas), Tatsu (senovės Japonijos ritualas, teikiantis jėgą ir energiją).
Parduotuvėse prekių asortimente siūloma veido bei kūno priežiūros priemonių, kvepalų kūnui ir kvapų namams, SPA priemonių, iš natūralios tekstilės pagamintų rankšluosčių, chalatų, jogos drabužių, dekoratyvinės kosmetikos su brangakmenių dulkėmis, egzotiškos arbatos. 2010-aisiais, švenčiant prekybos tinklo gyvavimo dešimtmetį, buvo sukurti prabangūs kvepalai, kuriems gaminti naudojami tik natūralūs ingredientai.
Nuo 2000 m. Raymondas Cloostermanas Amsterdame (Olandija), sekdamas savo nuojauta ir rytiečių tradicijomis, per 10 metų sugebėjo sukurti pasaulinio masto prekės ženklą. Šiuo metu pasaulyje veikia 175 „Rituals“ parduotuvės. Naujausia šio tinklo parduotuvė Vilniuje duris atvėrė prekybos centre „Europa“.