Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Martini“ žino, jog sėkmė slypi požiūryje

Ilgainiui „Martini“ tapo vienu iš Italijos gyvenimo būdo simboliu
„Martini“ nuotr. / Ilgainiui „Martini“ tapo vienu iš Italijos gyvenimo būdo simboliu
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Martini“ pradeda naująją kampaniją, kuri dar labiau sustiprins itališko prekės ženklo vertybes. Prieš 150 metų Alessandro Martini ir Luigis Rosso išsikėlė sau tikslą – sukurti ženklą, kuris skatintų žaismingumą ir drąsą gyventi visavertį gyvenimą.

Ilgainiui „Martini“ tapo vienu iš Italijos gyvenimo būdo simboliu. Šiandien ši filosofija yra atnaujinama tam, kad  būtų dar labiau sustiprintas nuostabus požiūris į gyvenimą.

Kas yra „Luck is an attitude“ (liet: Sėkmė slypi požiūryje)?

„Luck is an attitude“ tai yra nauja itališko prekės ženklo kampanija, grindžiama pagrindinėmis „Martini“ vertybėmis. Visa esmė yra susijusi su visaverčiu gyvenimu, iššūkių priėmimu ir drąsa būti savimi.

„Martini“ tiki, kad tokio abstraktaus dalyko, kaip sėkmė – nėra. Sėkmę gali susikurti kiekvienas, reikalingas tik tinkamas požiūris ir teigiamos gyvenimo nuostatos.

„Martini“ prekės ženklo pasaulinis vadovas Arnaudas Meysselle teigia, kad „Sėkmė slepiasi jūsų požiūryje, jūsų žaismingume, gebėjime džiaugtis kiekviena diena, būti ištikimam savo principams ir vertybėms, gyventi savo gyvenimą ir džiaugtis kiekviena minute. Užrašas ant sienų Pessione, Martini namuose Italijoje – VOLERE É POTERE, reiškia:  ten kur yra prasmė, ten yra ir kelias. Ši filosofija visada buvo dalis „Martini“ ideologijos.

„Martini“ mėgsta milijonai vyrų ir moterų visoje Europoje. Šia nauja kampanija mes norime, kad ir naujoji karta atrastų šį unikalų skonį. Mūsų visų sėkmė yra mūsų požiūrio filosofija.“

Apie „Martini Kisser“ atranką

Tam, kad būtų pradėta ši sau lygių neturinti kampanija – „Martini“ ieško tinkamo žmogaus, kuris geriausiai personifikuotų ir demonstruotų šį teiginį: „Pabučiuok gyvenimą ir jis tau atsilygins tuo pačiu.“

„Martini“ organizuoja „Kisser“ atranką: „Facebook“ socialiniame tinkle bus ieškomas tinkamiausias talentas. Tarp 16 valstybių išvysime ir Lietuvos vardą. Konkurso nugalėtojas turės pabučiuoti 10 moterų, o už tai jam bus įteiktas 150 tūkst. eurų čekis – jis taps naujuoju „Martini“ reklaminės kampanijos veidu ir žibės tarp kitų žinomų pasaulio žvaigždžių.

Aplankykite: www.facebook.com/martini

„Martini Kisser“ atrankos teisėjai

Atrankoje dalyvausiančius talentus vertins pasaulinio lygio supermodelis Davidas Gandy – jis ir tars galutinį žodį šiame konkurse.

Davidas Gandy buvo pasirinktas, nes geriausiai atskleidžia „Sėkmė yra požiūryje“ teiginį. Davido sėkmės kelias prasidėjo, kai jis laimėjo modelių atranką ir pasirašė kontraktą su modelių atrankos agentūra 2002 metais. Nuo to laiko jis tapo žinomiausiu Didžiosios Britanijos modeliu ir pakerėjo visą pasaulį.

Davidas Gandy teigia, „Aš noriu, kad žmonės būti savimi, gyventų savo svajonėmis ir kurtų savąją sėkmę. Šis konkursas ieško žmonių, kurie  tiki, jog sėkmė slypi požiūryje. Aš esu labai laimingas, jog galiu džiaugtis savąja sėkme, kuri yra ne kas kitas o sunkaus darbo, puikios komandos, tikėjimo ir galimybių pajautimo derinys – toks derinys ir sukūrė mano kelią į ten, kur esu dabar. „Kisser“ konkursas yra tikra galimybė, kuri neabejotinai pakeis nugalėtojo gyvenimą. Svarbiausia, kad dalyviai turėtų tinkamą požiūrį.“

Pavadinimas

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką