Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oficialiu „BlackBerry“ importuotoju Lietuvoje tapęs ASBIS žada didinti telefonų prieinamumą vartotojams

Mobiliųjų įrenginių gamintoja iš Kanados „BlackBerry“ stiprina savo pozicijas Lietuvoje ir dar 12-oje Rytų Europos bei esamose ir buvusiose NVS šalių: bendrovė pasirinko jos produktų ir paslaugų platintoją regione. Juo tapo vienas iš pirmaujančių informacinių technologijų (IT) produktų pardavėjų Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos šalių rinkose „ASBISC Enterprises PLC“ (toliau – ASBIS). ASBIS užtikrins platesnį „BlackBerry“ telefonų prieinamumą mūsų šalyje, mažesnes kainas ir siūlys kanadiečių sukurtus organizacijoms skirtus saugumo sprendimus.
„Blackberry Z3“
„Blackberry Z3“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

ASBIS rūpinsis „BlackBerry“ mobiliųjų įrenginių su „BlackBerry 10“ (BB10) operacine sistema ir „BlackBerry® Enterprise Server 10 (BES10)“ programinės įrangos platinimu. „Džiaugiamės išplėsdami produktų portfelį BB10 pagrindu sukurtais mobiliaisiais sprendimais. Šis susitarimas atveria mums galimybes siūlyti klientams tą pridėtinę vertę, kurią verslui sukuria BES10“, – sakė ASBIS viceprezidentas Baltijos šalims Linas Grinevičius.

„Iki šiol Lietuvoje „BlackBerry“ neturėjo oficialaus platintojo, o telefonai mūsų rinką pasiekdavo per partnerius ar platintojus iš užsienio. Oficialiu platintoju tapus ASBIS vartotojai greitai pajus naudą. Visų pirma, „BlackBerry“ išmaniuosius įrenginius galės įsigyti ne tik „Bitės“, bet ir kitų mobiliojo ryšio operatorių klientai, artimoje ateityje tikimės pradėti tiekti telefonus ir mažmeninės prekybos IT tinklams – „Mobiliai linijai“, „Avitelai“ ir kitiems, taip pat virtualioms parduotuvėms, tokioms kaip „Skytech“ ar „Varlė“. Manome, kad galutinis vartotojas pajus ir geresnį aptarnavimą bei mažesnes telefonų kainas, nes sutrumpės tiekimo grandinė. Galiausiai, ASBIS tapo ne tik „BlackBerry“ techninės, bet ir programinės įrangos platintoju, todėl Lietuvos organizacijos nuo šiol galės įsigyti „BlackBerry“ teikiamas papildomas paslaugas“, – sakė ASBIS pardavimų vadybininkas „Blackberry“ telefonams Vilius Kazragis.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„BlackBerry“ telefonas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„BlackBerry“ telefonas

Pasak jo, „BlackBerry“ paslaugos padeda patogiai prieiti ir saugiai naudotis įmonės serveriuose laikoma informacija. Pavyzdžiui, didelėms įmonėms skirta paslauga BES10 leidžia realiu laiku sinchronizuoti el. paštą, kontaktus ir kalendorių, dirbti su dokumentais iš savo „BlackBerry“ telefono, pasiekti įmonės vidiniame tinkle esančius failus, juos atsidaryti, peržiūrėti, išsisaugoti arba išsiųsti elektroniniu paštu. Visų šių veiksmų saugumas užtikrinamas koduojant siunčiamus duomenis. BES10 sprendimas naudojamas „iOS“, „Android“ ir „BlackBerry“ platformose.

Iki šiol Lietuvoje „BlackBerry“ neturėjo oficialaus platintojo, o telefonai mūsų rinką pasiekdavo per partnerius ar platintojus iš užsienio. 

V.Kazragio teigimu, „BlackBerry“ rinkoje vertinamas kaip saugiausių mobiliųjų technologijų kūrėjas. Kanadiečių sprendimais naudojasi net 87 proc. iš sėkmingiausiomis tituluojamų „Fortune500“ sąrašo kompanijų, taip pat įvairios valdžios institucijos ir pavieniai asmenys, kuriems svarbus duomenų saugumas. 

„BlackBerry“ sukurta operacinė sistema BB10 yra skirta išmaniesiems ir planšetiniams įrenginiams. Šiuo metu ji naudojama Q5, Q10, Z10, Z30 ir P'9982 išmaniuosiuose telefonuose.

Populiariausi ASBIS Lietuvoje importuojami prekės ženklai iki šiol buvo:  „Prestigio“, „ Canyon“, „Dell“, GIGABYTE, „Seagate“, „Kingston“, „UBIQUITI“, „Western Digital“, „Intel“, „Fenda“ ir „Micrsosoft“. Praplėtęs produktų asortimentą „BlackBerry“ įrenginiais ASBIS tuo pačiu tapo oficialiu šio gamintojo produkcijos platintoju Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Moldovoje, Ukrainoje, Azerbaidžane, Armėnijoje, Gruzijoje, Kazachstane, Kirgizijoje, Tadžikijoje, Turkmėnijoje ir Uzbekijoje. Bendradarbiavimo susitarimas tarp ASBIS ir „BlackBerry“ bendrovių sudarytas neterminuotam laikui.

„BlackBerry“ rekomenduoja vartotojams pirkti įrangą tik iš oficialių platintojų, siekiant išvengti neigiamos vartotojo patirties ir rizikos dėl paslaugų ir aptarnavimo kokybės, produktų atitikimo visiems vietos teisiniams reikalavimams ir pan.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius