Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šiaulių oro uosto direktorius Romas Mikšys: „Mums siūlo bristi į dilgėles be kelnių“

Gruodžio 12 dieną vyko diskusija „Kokio Šiaulių oro uosto reikia Šiauliams?“. Joje dalyvavo savininkas – miesto savivaldybė atstovai, oro uosto direktorius Romas Mikšys ir Susisiekimo ministerijos atstovai. Šiaulių oro uostui buvo pasiūlyta prisidėti prie jau esančio junginio, kuriam priklauso Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai. R.Mikšys vėliau tokį žingsnį pavadino ėjimu per dilgėles be kelnių.
Romas Mikšys. Šiaulių oro uostas
Romas Mikšys. Šiaulių oro uostas / Alvydo Januševičiaus nuotr

Jau keletą mėnesių Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai yra sujungti į vieną darinį: „Kažkas panašaus į Lietuvos oro uostą, tačiau kiekvienas daro savo darbą. Mes taip pat dirbame, tačiau tam dariniui nepriklausome.“

Anot direktoriaus, susitikime buvo tarsi pasiūlyta Šiaulių oro uostui prisijungti ir į bendrą darinį, kad šalyje neliktų vidinės konkurencijos. Vadovas teigia, kad jokios konkurencijos ir nėra – kiekvienas dirba savo.

Jei bus bendras pavadinimas – kuom tai mums paitarnaus? Atsakymo į šį klausimą negavau.

„Reikėtų ištirti, kas geriau veikia. Jei junginys vykdo sėkmingą veiklą, tuomet atsakymas vienas. Jei jie ritasi į dugną, o mes kylame, tuomet visai kita kalba. Dabar būti tame junginyje – kaip be kelnių šokti į dilgėles“, – vaizdingai aiškino direktorius.

R.Mikšys teigia, kad nebuvo atsakyta į vieną klausimą – kodėl to reikia? Kam tai naudinga? „Jei oro uostui bus skirtas finansavimas – įstatymai to nedraudžia daryti ir dabar. Jei bus bendras pavadinimas – ką tai duos? Atsakymo į šį klausimą negavau.“

Vadovas siūlo ramiai palaukti ir pažiūrėti, kaip sekasi ką tik sukurtam oro uostų junginiui. Tik po to dalyti pasiūlymus: „Palaukim ir pažiūrėkime, ar tai tas junginys, su kuriuo galime eiti obuoliauti. O gal užlipsim ant grėblio ir gausime į kaktą. Gyvenimas viską sutvarko teisingai.“

Pramonė turi žinoti, kad ji turi ne tik vilkikus, vandens kelius, bet ir lėktuvus. 

R,Mikšys priminė, kad savivaldybė į Šiaulių oro uostą per pastaruosius aštuonerius metus investavo per milijoną litų. Pati bendrovė – per du milijonus.

Šie metai oro uostui nebuvo labai džiuginantys. Apkrova sumažėjo beveik 40 procentų. Vadovas džiaugiasi, kad nuo rugsėjo mėnesio atsinaujino veršelių gabenimo reisai į Izraelį.

Ko dabar iš tiesų reikia oro uostui?

Vadovas kalba dalykiškai: „Savivaldybė per šiuos metus pasielgė kaip tikras oro uosto šeimininkas – įsteigė veterinarinį postą. Dabar reikia, kad visa pramonė žinotų, jog iš Šiaulių ir į Šiaulius gali keliauti greitai gendantys maisto produktai – pienas, atvėsinta mėsa. Patikslinsiu, kad atvėsinta mėsa yra kelias dienas galiojantis maisto produktas, niekada nesušaldytas į leda. Galima ieškoti rinkų, kuriose tokie itin švieži produktai rastu savo pirkėją. Rusijos embargo akivaizdoje visi ieško naujų rinkų, tegul  maisto pramonė žino ir apie naujus oro kelius.

Alvydo Januševičiaus nuotr./Šiaulių oro uostas
Alvydo Januševičiaus nuotr./Šiaulių oro uostas

Yra planų, kad į Izraelį galėtų būti eksportuojami mūsų pieno produktai. Tiesiog pramonė turi žinoti, kad ji turi ne tik vilkikus, vandens kelius, bet ir lėktuvus. Jei apsimoka – prašom. Žinoma, valstybė neturi likti nuošalyje ir skatinti savo ūkį.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius