-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Portalų 15min.lt ir zmones.lt redakcijos suvienijo pajėgas

Naujienų portalo 15min.lt rubrika „Žmonės“ nuo šiol skaitytojus supažindins su įdomiausiais straipsniais, esančiais žurnale „Žmonės“.
„Schibsted“
„Schibsted“ / 15min.lt

Atnaujintas portalas zmones.lt.

Taip pat portale skaitytojai ras būsimo žurnalo temų anonsus. Vienam didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų „Schibsted ASA” priklausantys portalai 15min.lt ir zmones.lt, suvieniję redakcijų pajėgas, tikisi sulaukti dar daugiau skaitytojų dėmesio.

„Portalų susijungimas leis skaitytojams viską rasti vienoje vietoje. Toks kiekis informacijos, kokį dabar galėsime pasiūlyti, vienai redakcijai būtų per didelis krūvis, tačiau puikiai įgyvendinamas redakcijoms susikooperavus, – sako UAB „Žurnalų leidybos grupė” (ŽLG) direktorius Remigijus Rimkus. – Be to, 15min.lt techninės galimybės padės įgyvendinti siekį, kad straipsniai internetinėje erdvėje būtų kuo ilgiau, nes dauguma jų turi išliekamąją vertę – bus įdomūs net ir po kelerių metų.“

R.Rimkaus teigimu, zmones.lt lankytojų nukreipimas į 15min.lt rubriką „Žmonės“ yra strateginis sprendimas, leidžiantis sustiprinti kūrybines bei technines pajėgas ir pateikti skaitytojams tiek operatyvias iliustruotas naujienas iš įžymybių vakarėlių, tiek straipsnius iš UAB „Žurnalų leidybos grupė” (ŽLG) leidžiamų žurnalų „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt.

R.Rimkus atkreipia dėmesį, kad 15min.lt rubrikoje „Žmonės“ planuojama pateikti ne tik tą informaciją, kuri spausdinama ŽLG leidžiamuose žurnaluose, bet ir į žurnalo puslapius nepatenkančią.

Interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, šių metų spalį 15min.lt naujienas skaitė 444 210 realių lankytojų, kurių didžiausią dalį sudarė 25–34 m. Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojai. Vidutinis vieno skaitytojo praleistas laikas portale siekė 57 minutes. Rubriką „Žmonės“ skaitė daugiau nei 130 tūkst. lankytojų.

Vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų „Schibsted ASA” savo veiklą sėkmingai vykdo 22-iose Europos šalyse. Lietuvoje „Schibsted ASA” įmonių grupei priklauso 3 žiniasklaidos įmonės: UAB „Žurnalų leidybos grupė”, UAB „15 minučių”; UAB „Plius.lt”. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius