Nuo šiol Šilutės miesto gyventojams, užsukusiems sutvarkyti su elektra susijusių reikalų, nebeteks vaikščioti po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai ir vienoje vietoje.
„Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas. Tai siekiame įrodyti nuveiktais darbais – modernizuojame klientų aptarnavimo centrus, ypatingą dėmesį skiriame klientų aptarnavimo kokybei. Esu tikras, jog darbuotojų kompetencija, centralizuotas paslaugų teikimas, maloni aplinka – pagrindiniai komponentai, leisiantys užtikrinti sklandų bendradarbiavimą bei pranokti klientų lūkesčius,“ –sako Rimantas Vaitkus akcinės bendrovės „VST“ generalinis direktorius.
Moderniame centre klientus aptarnaus keturi patyrę, aukštos kvalifikacijos specialistai. Šilutės miesto ir rajono gyventojai, įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungimui prie skirstomųjų tinklų, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, gauti informacijos apie skolas ar užregistruoti gedimus.
„Tikiu, kad kiekvienas klientas, užsukęs į šį modernizuotą centrą jaus išskirtinį dėmesį bei jam bus suteikta kokybiška paslauga, – sako akcinės bendrovės „VST“ Šilutės – Šilalės skyriaus viršininkas Kęstutis Jaudzemas.
Į Šilutės klientų aptarnavimo centro renovaciją akcinė bendrovė „VST“ investavo daugiau kaip milijoną litų. Atliktas kapitalinis pastato remontas – atnaujintos skyriaus patalpos, fasadas, įrengtos šiuolaikiškos ir patogios darbo vietos, sutvarkyta aplinka.