Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„S.Pellegrino“ ir garsiausi Italijos talentai

Jei kas nors sumanytų vandenį papuošti brangakmeniais, tai greičiausiai būtų italai.
Natūralus mineralinis vanduo „S.Pellegrino“
Natūralus mineralinis vanduo „S.Pellegrino“ / Gamintojų nuotr.
Temos: 1 Talentai

Visame pasaulyje pripažintas natūralus mineralinis vanduo „S.Pellegrino“ ir brangenybių gamintojai „Bvlgari“ su visa derama pagarba kultūrai bei tradicijoms pristatė naująjį kolekcinį butelį. Tai tarptautinio ilgalaikio projekto „S.Pellegrino meets Italian talents“ tąsa, kurios pagrindinė mintis sukurti sinergiją, tarp visame pasaulyje puikiai žinomų itališkų prekių ženklų. 2010 metais pirmasis kolekcinis butelis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Missoni“ – vienu populiariausių ir geriausiai žinomų Italijos dizaino vardų, o 2011 – projekto bendraautoriais tapo prabangos ir unikalių brangenybių kūrėjai „Bvlgari“.

„Bvlgari“ – išskirtinai kokybiškų, modernaus stiliaus brangenybių kūrėjai, pasižymintys ryškiu, rafinuotu ir nepamirštamu stiliumi. Gaminiuose susipina kokybė ir inovatyvus dizainas – tai sukuria laikui nepavaldžią eleganciją. „Bvlgari“ – tikras, itališkas prekių ženklas, toks pat kaip „S.Pellegrino“.

Itališkas stilius, kokybė, prabanga, netikėtumas, žavesys, elegancija, prestižas ir paveldas – tai vertybės, kurias propaguoja ir „S.Pellegrino“, ir „Bvulgari“. Ši ideologija atsispindi kolekciniame „S.Pellegrino“ butelyje. „„S.Pellegrino“ prekės ženklas yra tarptautinis itališko gyvenimo būdo simbolis, o partnerystė su „Bvlgari“ tik dar labiau atskleidžia gražiausią Italijos pusę“, – sako Stefano Agostini, „Sanpellegrino“ įmonės generalinis direktorius.

Kuo projektas „S.Pellegrino meets Italian talents“ toks ypatingas?

Pagrindinė šio projekto mintis ir tikslas – identifikuoti visaverčius Italijos partnerius, kurie gamintų aukštos kokybės produktus, būtų unikalūs savo kategorijos lyderiai ir didžiuotųsi geriausia reputacija tarptautinėje erdvėje. Taip kuriama papildoma neapčiuopiama vertė, kuri dar labiau pabrėžia visus taip žavinčią Made in Italy (liet. „Pagaminta Italijoje“) koncepciją. Italijos gyvenimo būdas keri kiekvieną, čia susipina unikali kultūra, savitas stilius, naujovės, išskirtinė kokybė, nepriekaištingas visame pasaulyje mėgstamas dizainas.

Projektas „S.Pellegrino meets Italian talents“ startavo 2010 m. ir tęsis daugelį metų. Įtraukdamas unikalius Italijos mados, dizaino, tapybos ir muzikos talentus, šis projektas suteiks daug teigiamų emocijų ir potyrių. Natūralus mineralinis vanduo „S.Pellegrino“ ir garsiausi Italijos talentai taps savo šalies ambasadoriais geriausiuose pasaulio restoranuose.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius