Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

STT iš paskutiniųjų stengiasi kažką prisiūti TV3 televizijai ir Andriui Romanovskui

Laura Blaževičiūtė
Luko Balandžio nuotr. / Laura Blaževičiūtė
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Panevėžio apygardos prokuratūra baigė ikiteisminį tyrimą, kuriame įtarimai pareikšti „Tele-3“ generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei.

Byloje yra du įtariamieji – įtarimų sulaukė ne tik „Tele -3“ generalinė direktorė, bet ir su lobistine veikla susijęs asmuo. Antrasis asmuo yra Andrius Romanovskis.

Byloje yra du įtariamieji – įtarimų sulaukė ne tik „Tele -3“ generalinė direktorė, bet ir su lobistine veikla susijęs asmuo – A.Romanovskis.

A.Romanovskis BNS patvirtino, kad jam taip pat pareikšti įtarimai.

„Įtarimai analogiški, kaip ir pirmoje byloje – dėl piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi“, – BNS sakė jis. A.Romanovskiui įtarimai yra pareikšti ir byloje, kurioje tirta buvusio Seimo nario Vito Matuzo veikla.

A.Romanovskis stebėjosi, kad prokuratūra kaltina jį savo veiksmais padarius didelę neturtinę žalą valstybei, nors „Tele-3“ akcininkai jam nereiškia jokių pretenzijų.

Manoma, kad kovo pradžioje byla, pagal įstatymus, bus perduota Vilniaus teismui.

Andrius Romanovskis
Andrius Romanovskis

Bylą tyrė Panevėžio teisėsaugos pareigūnai, nes Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT), atlikdama tyrimą, nustatė nusikalstamos veikos požymius. Kitai ikiteisminio tyrimo įstaigai perduoti tyrimo būtų buvę neracionalu.

Sausio 16 dieną išplatintame pranešime „Tele-3“ vadovybė atmetė bet kokius įtarimus ir tikino turinti visus reikalingus dokumentus, kurie įrodytų, jog visa veikla buvo teisėta.

Bendrovė nurodė sulaukusi žinių, kad ketinama pareikšti kaltinimus neva neteisėtai sumokėjus bendrovės konsultantui už atliktus darbus 29 tūkst. 40 litų bei vengus sumokėti valstybei 12 tūkst. 327 litus mokesčių.

Anot įmonės pranešimo, atlygis, kuris konsultantui buvo sumokėtas už suteiktas paslaugas atstovaujant įmonės interesams, yra teisėtas ir jo paties buvo deklaruotas Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai. Visi mokėjimai atlikti bankiniais pavedimais.

„Tele-3“ valdybos pirmininkas bei „Modern Times Group“ vykdomasis viceprezidentas Centrinėse Europos šalyse Marekas Singeris teigė esantis tikras, kad įmonės vadovybė Lietuvoje lengvai įrodys, jog šie įtarimai yra klaidingi.

„Tačiau mums, kaip tarptautinei kompanijai, nerimą kelia tai, kad apskritai sulaukėme tokių įtarimų. Esame Švedijos žiniasklaidos grupė ir tikime, kad Lietuvoje, kurioje jau ilgą laiką sėkmingai plėtojame verslą, suprantama, kad laisva žiniasklaida yra atviros ir demokratiškos visuomenės pagrindas“, – pranešime spaudai teigė M.Singeris.

TV3 nuotr./TV3 logotipas
TV3 nuotr./TV3 logotipas

„Tele-3“ nurodo esanti daugiausiai mokesčių Lietuvoje sumokanti žiniasklaidos įmonė. 2012 metais į valstybės biudžetą ji sumokėjo 15,9 mln. litų mokesčių.

„TV3 buvo mano, kaip lobisto, klientai nuo 2009 metų. FNTT tikrino mano finansinę apskaitą STT prašymu, vyko mokestinis patikrinimas už paskutinius penkerius metus, nebuvo nustatyta jokių esminių pažeidimų“, – BNS yra sakęs A.Romanovskis.

Pernai balandį Panevėžio prokuratūros ir STT pareigūnai atliko dokumentų poėmį TV3 televizijos būstinėje. TV3 tuomet pareiškė tai vertinanti „kaip spaudimo bei asmeninio keršto televizijai už kai kurias laidas priemonę“.

„Tele-3“ valdo vieną populiariausių Lietuvos televizijos kanalų TV3 bei pramoginius kanalus TV6 ir TV8. Švedijos žiniasklaidos holdingui „MTG Broadcasting“ priklauso 100 proc. „Tele-3“ akcijų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką