Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

​Su „Apple Watch“ kompanija žengia į mados verslą

išmanusis laikrodis „Apple Watch“
„Scanpix“ nuotr. / išmanusis laikrodis „Apple Watch“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Google“ investuoja į savaeigius automobilius, „Amazon“ bando pristatyti siuntinius radijo bangomis valdomais lėktuvais, „Facebook“ žaidžia su virtualia realybe. Tuo metu „Apple“ investuoja į madą. Būtent taip naujo įmonės produkto „Apple Watch“ pristatymą vadina „Financial Times“.

Po metų spekuliacijos antradienį „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas pristatė „Apple Watch“. Renginyje lankėsi ir daug neįprastų svečių – „Vogue“ redaktoriai ir kiti mados žurnalistai. Akivaizdu, kad kompanijai naujas produktas svarbus ne tik dėl technologijos.

„Tai labai funkcionalus daiktas. Be to, neįtikėtinai gražus“, – sakė T.Cookas.

„Apple Watch“ kaina sieks nuo 349 dolerių. Prekyba prasidės kitų metų pradžioje. Kaina yra didesnė už bet kurių analitikų prognozes. Dar daugiau paklos tie, kurie norės įsigyti paauksuotą „Apple Watch“ su odiniu dirželiu. Kaina gali sumažinti naujo produkto populiarumą.

Pažiūrėję į „Apple Watch“, „Citi“ analitikai prognozuoja, kad pirmaisiais metais kompanijai pavyks parduoti 14 mln. laikrodžių, antraisiais – 15 mln. Prognozės lemia spėjimus dėl „Samsung“ – įmonė greičiausiai parduos apie 4 mln. laikrodžių ir fitneso apyrankių šiemet. Dėl „Apple Watch“ kompanija gaus papildomai 12 mlrd. dolerių pajamų per dvejus metus, tačiau tai tesudarys 3 proc. metinių įmonės pardavimų.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką