-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

​Sukaitę žmonės iš parduotuvių šluote šluoja ledus

Lietuvoje tvyrant karščiams, gyventojai puolė vėsintis. Tą ypač pajuto prekybos centrai, vos spėjantys papildyti ledų šaldytuvus, gaiviųjų gėrimų lentynas. Jie praneša apie dešimtimis procentų augusius pardavimus.
Poros laisvalaikis
​Sukaitę žmonės iš parduotuvių šluote šluoja ledus / Shutterstock nuotr.

Prekybos centre „Maxima“ šių metų balandį ir gegužę ledų pardavimai šoktelėjo dvigubai, „Rimi“ fiksuoja kiek mažesnį – 50 proc. – augimą.

Prekybos centre „Maxima“ šių metų balandį ir gegužę ledų pardavimai šoktelėjo dvigubai, „Rimi“ fiksuoja kiek mažesnį – 50 proc. – augimą.

„Ledai – sparčiai populiarėjantis produktas. Populiariausių viršūnėje jau kelerius pastaruosius metus išlieka vanilinis plombyras, tačiau vis daugiau nuperkama ir šaldytų sulčių ledų, įvairių šerbetų“, – 15min.lt sakė „Maxima“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Pasak jos, ledų pardavimas šokteli dar nė neprasidėjus karščiams.

„Jau sausio-balandžio mėnesiais ledų pardavimai, palyginti su 2013  išaugo 50 proc.. Tam daugiausia įtakos turėjo geros kainos (akcijos ir nuolaidos)“, – sakė R.Saulytė.

Ji pastebėjo, kad pastaruoju metu augo ir geriamojo vandens pardavimas. Tiesa, nedaug – apie 10 proc. Gėrimų pardavimai ženkliau šoktelėjo prekybos centre „Rimi“ – bendrovės Viešųjų ryšių atstovė Giedrė Bielskytė pastebėjo, kad vaisvandenių dėl karščių parduodama apie 30 proc. daugiau.

Fotolia nuotr./Žaliosios arbatos limonadas
Fotolia nuotr./Žaliosios arbatos limonadas

R.Saulytė sakė, kad populiariausias gėrimas yra vanduo – jo nuperkama ir suvartojama daugiausia. 

„Pastebime, kad klientai gazuotą vandenį keičia negazuotu. Tam įtakos turi vis labiau populiarėjanti sveika gyvensena: parduotuvių lentynose vis dažniau pirkėjai ieško sveikų produktų, pagamintų iš natūralių medžiagų, tad ir atsigaivinimui karštą vasaros dieną dažniau renkasi paprastą vandenį“, – sakė R.Saulytė.

Alaus pardavimai augo taip pat nedaug – jo parduota maždaug 10 proc. daugiau. R.Saulytės teigimu, žmonės renkasi lengvesnį, šviesų alų.

„Rimi“ dėl karščių taip pat parduoda daugiau arbūzų, melionių, nektarinų, vynuogių –  šių vaisių pardavimai gegužę, palyginti su balandžiu, išaugo apie 15 proc. 

Šaltibarščių metas

Fotolia nuotr./Šaltibarščiai
Fotolia nuotr./Šaltibarščiai

Taip pat žmonės gaivinasi kefyru ir šaltomis sriubomis – kefyro, pasukų, jų gėrimų ir specialaus šaltibarčių kefyro šiomis dienomis „Rimi“ parduoda  beveik du kartus daugiau nei įprastai. 

Lyginant praėjusios savaitės pardavimus su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu ypač augo (apie 45 proc.) tokių pieno produktų kaip rūgpienis, kefyras bei pasukos pardavimai, 15min.lt pranešė „Iki“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.

„Jeigu lygintume praėjusią savaitę su prieš tai buvusia, tai rūgpienio, kefyro bei pasukų pardavėme 61 proc. daugiau. Išaugusius pieno produktų pardavimus įtakojo ypač  vasariški orai, kai dauguma turbūt ne tik ieškojo kuo atsigaivinti, bet ir gamino populiariausią vasarišką patiekalą  – šaltibarščius“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius