„Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų.
Sėkmingiausias „Tele2“ buvo ir kovo mėnuo. Dėl numerio perkėlimo operatoriaus klientų skaičius išaugo 4079 – daugiau nei per sausį ir vasarį kartu sudėjus.
Tai yra didžiausias „Tele2“ klientų skaičiaus augimas nuo pat 2012 m. rugsėjo. „Tele2“ buvo vienintelis operatorius, praeitą mėnesį padidinęs klientų skaičių.
„Nuolat teikiame gerus pasiūlymus visoms klientų grupėms ir daug investuojame į paslaugų kokybę. Tai lemia, kad žmonės renkasi „Tele2“ ir rekomenduoja mus savo artimiesiems“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė situacija 15min.lt komentavo taip: „Šio mėnesio numerio perkėlimo rezultatus į „Bitę“ lėmė tai, kad atsižvelgdami į telerinkodaros problemos kontekstą rinkoje bei gausėjantį vartotojų pasipiktinimą dėl telerinkodaros skambučių, kovo mėnesį iki minumumo sumažinome telerinkodaros apimtis.“
„Tele2“ pagal numerių perkėlimą pirmavo ir praėjusiais metais – klientų skaičius dėl to išaugo 26187.
Tarptautinės tyrimų bendrovės „Millward Brown“ vasarį atlikto reprezentatyvaus nuomonių tyrimo duomenimis, iš viso „Tele2“ ryšiu naudojasi 53 proc. Lietuvos gyventojų. Daugiau nei pusė tyrimo dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.