Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

TNS: Baltijos šalių reklamos rinka augo 2 proc.

Socialinė reklama, skatinanti mikčiojimo supratimą
adsoftheworld.com nuotr. / Reklama
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pernai Baltijos šalių reklamos rinka augo 2 proc. ir sudarė 858,4 mln. litų. Daugiausiai lėšų sugeneravo Lietuvos reklamos rinka – 341,2 mln. litų. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijų TNS Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikta 2013 m. Baltijos šalių reklamos rinkos analizė.

„Lietuvos reklamos rinka nuo 2003 metų generuoja daugiausiai reklamos pinigų. Šiemet reklamos investicijos mūsų šalyje sudaro beveik 40 proc. viso Baltijos šalyse reklamos biudžeto. Labiausiai, daugiau nei dešimtadaliu, praeitais metais didėjo Baltijos šalių interneto reklamai skiriamos lėšos, jos siekė 120 mln.litų. Kritimas užfiksuotas laikraščių rinkoje – čia reklamai skiriamos lėšos sumažėjo 7,3 proc. ir sudarė 136,5 mln. litų“, – teigė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Nors Lietuvos reklamos rinka generavo didžiausią dalį visų pinigų, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, pirmauja Estija.

Nors Lietuvos reklamos rinka generavo didžiausią dalį visų pinigų, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, pirmauja Estija. Čia vienam gyventojui skiriama 200 litų reklamos investicijų, Latvijoje ši suma siekia 125 litus, Lietuvoje – 115 litus. Estija lyderiauja ir pagal reklamai žiniasklaidoje tenkančią bendrojo vidaus produkto (BVP) dalį. Estijoje reklamai žiniasklaidoje teko 0,39 proc. (BVP), Latvijoje – 0,30 proc., o Lietuvoje – 0,29 procento.

Lauko reklamos investicijos pernai siekė 78,7 mln. litų ir padidėjo 7,8 proc. Reklama žurnaluose, augdama 4 proc., siekė 80,4 mln. litų. Radijo reklamai skirtos lėšos pernai padidėjo 2 proc., jai buvo skirta 82,7 mln. litų. Reklamos televizijoje generuojamos lėšos padidėjo 1,7 proc. iki 357,3 mln. litų. Tuo metu reklamos kino teatruose rinka augo 25 proc. iki 2,8 mln. litų.

Pernai didžiausia biudžeto dalis teko televizijai – 41,6 proc. visos Baltijos šalių reklamos rinkos. Reklamos laikraščiuose dalis sudarė 15,9 proc., o reklamos internete – 14 procentų. Radijo reklamos, reklamos žurnaluose ir lauko reklamos dalys sudarė atitinkamai 9,6 proc., 9,4 proc. ir 9,2 proc., o reklamos kino teatruose dalis siekė 0,3 proc. viso Lietuvos, Latvijos ir Estijos reklamos biudžeto.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką