Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Prisma“

Tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ praėjusių metų paskutinįjį ketvirtį atliktas tyrimas parodė, kad Lietuvoje bendras prekybos tinklų aptarnavimo kokybės rodiklis yra aukščiausias Baltijos šalyse ir siekia 89,1 procento. Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, aptarnavimo kokybės lyderiu šalyje įvardintas prekybos tinklas „Prisma“, antra liko „Maxima“, trečioje vietoje – „Iki“.
„Prisma“ vežimėliai
„Prisma“ vežimėliai / „Prisma“ nuotr.

„Džiugina aukštas pirmųjų trijų geriausiai pasirodžiusių Lietuvos tinklų aptarnavimo kokybės rezultatas – jis yra gerokai aukštesnis už bendrą Baltijos ir bendrą Lietuvos aptarnavimo kokybės rodiklį“, – komentuoja „Dive Lietuva“ projektų vadovė Miglė Šlautkulienė.

Anot jos, „Prismai“ tapti aptarnavimo lydere labiausiai padėjo tai, kad šis tinklas lenkia kitus prekybos centrus kasos darbuotojų aptarnavimo kokybės lygiu. „Maximai“ aplenkti „Iki“ padėjo aukštesnis įvertinimas tokioje kategorijoje kaip aplinka, o aptarnavimo kultūra abiejuose tinkluose yra ganėtinai aukšta ir ryškiau nesiskiria.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius