Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Tyrimas: Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Prisma“

„Prisma“ vežimėliai
„Prisma“ nuotr. / „Prisma“ vežimėliai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ praėjusių metų paskutinįjį ketvirtį atliktas tyrimas parodė, kad Lietuvoje bendras prekybos tinklų aptarnavimo kokybės rodiklis yra aukščiausias Baltijos šalyse ir siekia 89,1 procento. Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, aptarnavimo kokybės lyderiu šalyje įvardintas prekybos tinklas „Prisma“, antra liko „Maxima“, trečioje vietoje – „Iki“.

„Džiugina aukštas pirmųjų trijų geriausiai pasirodžiusių Lietuvos tinklų aptarnavimo kokybės rezultatas – jis yra gerokai aukštesnis už bendrą Baltijos ir bendrą Lietuvos aptarnavimo kokybės rodiklį“, – komentuoja „Dive Lietuva“ projektų vadovė Miglė Šlautkulienė.

Anot jos, „Prismai“ tapti aptarnavimo lydere labiausiai padėjo tai, kad šis tinklas lenkia kitus prekybos centrus kasos darbuotojų aptarnavimo kokybės lygiu. „Maximai“ aplenkti „Iki“ padėjo aukštesnis įvertinimas tokioje kategorijoje kaip aplinka, o aptarnavimo kultūra abiejuose tinkluose yra ganėtinai aukšta ir ryškiau nesiskiria.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką