Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už klaidinančią „Camelia“ vaistinių reklamą – 8,7 tūkst. eurų bauda

Didžiausią Lietuvoje vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ reklama klaidino vartotojus, pareiškė Konkurencijos taryba, skyrusi įmonei 8,7 tūkst. eurų baudą.
Pastatas, nuo kurio nukrito vyras.
„Camelia“ vaistinė

Taryba pranešė nustačiusi, kad trumposiomis žinutėmis ir per radiją skleisti teiginiai apie iki 30 proc. nuolaidą visoms „Camelia“ prekėms klaidino vartotojus.

Taryba tyrimą pradėjo sausį, įtarusi, jog „Nemuno vaistinė“ 2015 metų rugsėjį – lapkritį skleidė klaidinančius reklaminius teiginius apie kainų akciją. Jie buvo neteisingi – nuolaida nebuvo taikoma kompensuojamiesiems vaistams ir medicinos prekėms. Be to, radijo reklama buvo neišsami, neinformuojant, kad nuolaida suteikiama tik su „Camelia“ lojalumo kortele.

Tarybos nuomone, tikėtina, jog, jei vartotojas būtų žinojęs teisingą ir išsamią informaciją, būtų ieškojęs palankesnių sąlygų kitose vaistinėse.

100 proc. „Nemuno vaistinės“ akcijų priklauso bendrovei „CGP Management“, kurios 76 proc. valdo Alvydas Barsteiga, 16 proc. – Petras Bartkus, 7 proc. – Sigitas Kuršis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius