„Nors visi Vilniaus „Akropolio“ prekybos plotai yra išnuomoti, nuolat ieškome naujų operatorių, kad mūsų pirkėjams galėtų pasiūlyti didžiausią Lietuvoje prekių įvairovę už priimtiną kainą. Šiemet sostinės „Akropolyje“ duris atvėrė jau 10 naujų parduotuvių, pusė jų priklauso žinomiems ir pasaulyje populiariems prekybos tinklams“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Singapūre prieš 15 metų įkurtai bendrovei „Charles & Keith“ šiuo metu priklauso 150 parduotuvių 22 pasaulio šalyse, siūlančios labai platų asortimentą stilingos bei madingos avalynės ir aksesuarų už ypatingai patrauklią kainą. Per metus yra sukuriama apie 750 naujausių modelių avalynės ir 300 modelių, rankinių bei aksesuarų, kurių kainos ir kokybės santykis yra vienas iš patraukliausių avalynės rinkoje, teigiama pranešime spaudai.
Suomijos bendrovė „Finlayson “ yra vienas populiariausių Šiaurės šalyse čiužinių, patalynės, interjero tekstilės, antklodžių ir pagalvių prekinių ženklų. Patirtį Lietuvos rinkoje jau turinti bendrovė planuoja tolesnę plėtrą šalyje ir vienas svarbių šios plėtros žingsnių tapo firminės parduotuvės Vilniaus „Akropolyje“ atidarymas.
„Pastebime, kad pirkėjai šiuo metu labiau ieško specializuotų, nedidelių parduotuvių, prekiaujančių išskirtiniais gaminiais. Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atsidarė
„Mano kepyklėlės“ tinklo „Crustum“ kepykla, siūlanti didžiulį įvairių šviežių kepinių pasirinkimą ir specializuota siuvimo reikmenų parduotuvė“, – sako R.Jakubčionienė.
Iš viso 2010 m. Vilniaus „Akropolyje“ pradėjo veikti 10 naujų operatorių, tarp jų didžiausio Europoje avalynės tinklo „Deichmann“ ir sportinių prekių „Hummel“ parduotuvės. Dar tiek pat parduotuvių lankytojus pasitinka iš esmės atnaujinusios savo interjerą bei prekių asortimentą.