„Kaimyninėje šalyje turime partnerį – pardavėją, per kurį ir bandome įsitvirtinti. Kaip anksčiau Lietuvoje, taip ir Lenkijoje pradedame nuo kelių restoranų, nes tai viena iš sričių, kuriose mums geriausiai sekasi. Šiuo metu ten turime porą sutarčių“, – „Verslo žinioms“ sakė bendrovės vadovas Aurimas Bakas, skaičiuojantis, kad žygis į Lenkiją įmonei kol kas kainavo apie 20 tūkst. eurų (96 tūkst. litų), o kitų metų antrojo ketvirčio pradžioje, t. y. praėjus maždaug pusmečiui nuo įžengimo į rinką, kai jau bus galima įvertinti Lenkijos verslo susidomėjimą „WoraPay“ sprendimu ir įmonės plėtros galimybes bei modelius, žadama pagal situaciją didinti investicijas.
A.Bakas taip pat dienraščiui pripažino, kad į Lenkiją žiūrima kaip „į potencialią naują namų rinką“:„Tai nereiškia, kad norime ten išsikelti. Tiesiog daliname rinkas į namų, t. y. tas, į kurias plečiamės patys, ir į franšizės rinkas, tokias kaip Estija“.