Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Linksmasis kvartalas“ gyvena įkurtuvių nuotaikomis

Linksmasis kvartalas
Linksmasis kvartalas
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Linksmasis kvartalas“, įsikūręs Pašilaičių mikrorajone, jau kurį laiką traukia nekilnojamojo turto pirkėjų dėmesį. Nors kvartalą išvysčiusios bendrovės „Luidas“ bankrotas ir kėlė papildomų diskusijų bei laikinai apribojo galimybes įsigyti būstą jau išvystytame kvartale, naujam savininkui išsprendus aktualius klausimus ir atnaujinus pardavimus, „Linksmasis kvartalas“ vėl sulaukia naujakurių. Šiuo metu „Linksmasis kvartalas“ sulaukia didelio dėmesio – butus perka netik naujakuriai, bet čia butą jau turintys ar besinuomojantys gyventojai.

Sutvarkytos ir patraukliomis sąlygomis parduodamos požeminės stovėjimo aikštelės tapo vienu svarbiausių kvartalo būstų paklausą atnaujinusių katalizatorių.

Kartu su naujai perkamu butu dvi automobilių stovėjimo vietas požeminėje aikštelėje įsigijęs, anksčiau būstą čia nuomojęsis „Linksmojo kvartalo“ gyventojas Armandas teigė, jog automobilių statymas – opiausia naujų mikrorajonų problema.

Šiuo metu įsigyjant butus, į kainą jau įskaičiuota vieta požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje

„Anokia paslaptis, kad žmonės gyvenamuose mikrorajonuose stato mašinas „kur pakliūva“. Tai sukelia daug nepatogumų visiems automobilius turintiems kaimynams.

Atsižvelgdami į tai, nusprendėme su butu iš karto įsigyti ir porą požeminės aikštelės vietų. Be to, sulaukėme tikrai gero pasiūlymo iš pardavėjo pusės“, – teigia gyventojas Armandas.

Šiuo metu automobilio vieta požeminėje aikštelėje „Linksmajame kvartale“ parduodama kartu su naujai perkamu būstu (yra įskaičiuojama į bendrą kainą).

„Vienas didžiausių „Linksmajame kvartale“ parduodamų butų pranašumų, lyginant su kitais naujos statybos daugiabučių gyvenamųjų namų projektais yra automobilių stovėjimo vietų požeminėse aikštelėse kiekis.

Šiuo metu įsigyjant butus, į kainą jau įskaičiuota vieta požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje, o papildomoms vietoms įsigyti taikomos labai palankios įsigijimo sąlygos.

Automobilių stovėjimo vietas įsigyti gali ir šiame kvartale jau gyvenantys, tačiau iki šiol vietų įsigyti negalėję gyventojai“, – teigia pardavimų vadovė Gintarė.

Kainos ir kokybės santykis

„Gyvenu šiame kvartale jau 5 – 6 metus. Esu patenkintas namo kokybe ir aplinka. Atsiradus laisvų lėšų investavimui, nusprendžiau įsigyti dar vieną butą“, – teigia gyventojas Rolandas, neseniai įsigijęs antrą butą ir dvi požeminės aikštelės vietas tame pačiame name.

Pašnekovas šiame kvartale gyveno apie 40 kv. m. ploto bute. Atsiradus galimybei gyventojas įsigijo erdvų 90 kv. m. ploto butą.

Gerai išvystyta gyvenamojo kvartalo infrastruktūra – viena svarbiausių komfortabilaus gyvenimo sąlygų.

Pagrindiniai veiksniai, lėmę gyventojo apsisprendimą įsigyti būstą būtent šiame kvartale – patraukli būsto ir automobilių stovėjimo vietų kaina.

Palyginus nuomos ir pardavimo kainas šiame rajone, būsto įsigijimas taip pat atrodo patrauklesnis.

Šiuo metu, remiantis skelbimų portaluose publikuojamais skelbimų informacija, už 56-63 kv. m ploto 2 kambarių buto nuomą šiame kvartale dažniausiai prašoma nuo 1100 iki 1300 Lt per mėnesį. Tačiau panašų butą su daline apdaila ir automobilių stovėjimo aikštele apytikriai galima įsigyti už 200 000 Lt.

„Pirkėjams įvertinus tokią rinkos situaciją, palyginti aukštos nuomos kainos, nuosavo būsto privalumai bei palankios kreditavimo sąlygos tampa lemiamais veiksniais, įsigyjant būstą „Linksmajame kvartale“, – atkreipia dėmesį pardavimų vadovė Gintarė.

Patogus susisiekimas

Gerai išvystyta gyvenamojo kvartalo infrastruktūraviena svarbiausių komfortabilaus gyvenimo sąlygų. Miestui plečiantis į pakraščius, kvartalai, turintys patogų susisiekimą, tampa patys paklausiausi.

Pavilnionių ir Perkūnkiemio gatvių apsuptyje išdėstytas „Linksmasis kvartalas“ yra atokiau nuo judrių gatvių, tačiau pasižymi gerai išvystyta infrastruktūra.

Nors 2016 metais planuojamas pabaigti Vakarinio aplinkkelio III etapas bus šiek tiek atokiau nuo kvartalo, tačiau Pašilaičių gyventojams itin pagreitins susisiekimą

„Mikrorajonas yra pakankamai išvystytas: aplink daug parduotuvių, nereikia vykti į didžiuosius prekybos centrus. Viešasis transportas ir socialinė infrastruktūra – tikrai pritaikyta įvairaus amžiaus žmonių poreikiams“, – pastebi gyventojas Andrius.

„Susisiekimo prasme, tiek nuosavu automobiliu, tiek viešuoju transportu yra patogu“, – teigia gyventojas Armandas.

Pašnekovas pabrėžia, kad kelionės trukmė priklauso nuo kelionės tikslo ir paros meto: „Spūstys ryte ir vakare, didesnės ar mažesnės egzistuoja visuose rajonuose. Stebuklų nėra.“

„Nors 2016 metais planuojamas pabaigti Vakarinio aplinkkelio III etapas bus šiek tiek atokiau nuo kvartalo, tačiau Pašilaičių gyventojams itin pagreitins susisiekimą ir išsklaidys piko metu susidarančias spūstis bei padidins mikrorajono būstų patrauklumą“ – atkreipė dėmesį Gintarė.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką