„Siekdami aptarnauti Estijos klientus, planuojame Mūgos uoste atidaryti nedidelį SGD terminalą, ... kurio statyba kainuotų 5–6 mln. eurų“, – pareiškė dienraščiui „JetGas“ valdybos narys Janekas Parkmanas.
„Pagal mūsų planus terminalas pradėtų veikti jau 2017 metais. Jei „Vopak“ planuotų pastatyti savo didelį terminalą, galėtume pasirinkti kitą vietą arba galėtume dirbti per jų terminalą“, – pridūrė jis.
„JetGas“ savo terminalą nori pastatyti šalia uosto anglių terminalo. Toje pačioje vietoje beveik dešimt kartų didesnę saugyklą nori pastatyti Nyderlandų kapitalo tranzito įmonė „Vopak“.
„Vopak“ atsisakė komentuoti „JetGas“ planus.
„JetGas“ kiek anksčiau pasirašė susitarimą su Klaipėdos SGD terminalu, pagal kurį įgijo teisę naudoti Lietuvos terminalą dujų saugojimui ir perkrovimui.
„Lietuviams šiuo metu trūksta SGD pardavimo pajėgumų, bet jie įrengs specialią tam skirtą įrangą, kai turės pakankamai klientų“, – pareiškė J. Parkmanas.
„Ieškome klientų Lietuvoje ir Latvijoje ir jiems aptarnauti naudotumėmės Klaipėdos terminalo paslaugomis“, – pridūrė jis.
Siekdama patenkinti Estijos pramonės įmonių energijos poreikius, „JetGas“ planuoja pastatyti dar septynias SGD išdujinimo stotis.
Gegužę naudoti SGD pradės centrinėje Estijos dalyje įsikūrusi kepykla „Eesti Pagar“. Iki metų pabaigos jos pavyzdžiu turėtų pasekti Veru mieste veikianti „Valio“ sūrių gamykla ir Valgoje įsikūrusi mėsos įmonė „Atria“.