Išgyvens ir be „Orlen Lietuvos“
„Orlen Lietuva“, šiuo metu susidurianti su sunkumais, yra svarbiausia „Lukoil“ degalų tiekėja – I.Paleičiko teigimu, „Lukoil“ iš Mažeikių įsigyja apie 90 proc. perdirbtos naftos. Todėl šis klausimas yra aktualus ir „Lukoil“.
I.Paleičikas sakė, kad Europoje neišvengiamai turės užsidaryti dalis naftos perdirbimo įmonių, nes vartojimas smunka.
„Mažeikių nafta išgyvena labai sunkius laikus. Aš žinau, kodėl jie taip gyvena. Naftos perdirbimas buvo taip organizuojamas Europoje, kad joje susikūrė daug įmonių, jos eksportuodavo savo produktus. Mažeikių naftos pajėgumai yra penkiskart didesni nei Lietuvos rinka. Per tuos 20 metų taip pasikeitė pasaulinė tendencija, kad Europa mažina degalų suvartojimą. Iš principo reikia 10 gamyklų sustabdyti Europoje“, – sakė I.Paleičikas.
Jis žada palaikyti „Orlen Lietuvą“ ir degalus pirkti tik iš jos. Tačiau, jeigu bendrovė bus priversta užsidaryti, „Lukoil“ neprapuls.
„Degalų yra, atvešime. „Neste“ tik apsidžiaugs – atvažiuos degalai iš Suomijos“, – sakė I.Paleičikas.
Pristatė naujus degalus
„Lukoil Baltija“, 2009 metais pristačiusi pirmuosius degalus su priemaišomis „Ecto“, ketvirtadienį rinkai pristatė „Ecto plius“ degalus. Nuo šiol degalinės prekiaus tik degalais su priemaišomis, todėl įprasto benzino ar dyzelino klientai nusipirkti nebegalės.
„Ecto plius“ kaina, I.Paleičiko teigimu, bus 7-8 centais už litrą brangesnė nei įprastinių degalų. Tačiau „Ecto“ degalų kaina nukris iki įprasto benzino ir dyzelino kainos, todėl tokie degalai vartotojų neapiplėš.
Degalai su priemaišomis, žada degalinės atstovai, sumažins automobilio degalų sąnaudas. Degalų priemaišos apsaugos variklį nuo teršalų, taip pat užtikrins didesnę automobilio galią ir mažesnę aplinkos taršą.
„Ecto“ degalai tinka visiems – tiek seniems, tiek naujiems – automobiliams.
Pasak I.Paleičiko, žmonių polinkį taupyti rodo ir pastarojo laikotarpio degalų pardavimai. Jeigu anksčiau būdavo parduodama apie 600 tūkst. tonų benzino, dabar pardavimai per metus nesiekia ir 400 tūkst. tonų.
Pasak „Lukoil Baltija“ vadovo, su krentančiu vartojimu krito ir „Lukoil“ pardavimai. Skaičių I.Paleičikas neatskleidė.