-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šventosios uoste leista neaptarnauti Būtingės terminalo laivų

Seimas antradienį ketina pradėti svarstyti pataisas, kuriomis siūloma atšaukti įpareigojimą Šventosios jūrų uostui aptarnauti „Orlen Lietuvos“ Būtingės naftos terminalo pagalbinį laivyną – esą valstybė neturi lėšų ir nemato poreikio gilinti uostą.
Būtingės terminalas
Būtingės terminalas / BFL/Vladimiro Gulevičiaus nuotr.

Preliminariais skaičiavimais, jei uostas aptarnautų šį laivyną, jo molai turėtų būti pailginti iki 400 metrų, o darbai kainuotų apie 100 mln. litų.

Neteikti paslaugų Būtingės naftos terminalui dar 2011 metų pabaigoje yra nusprendusi Šventosios uosto plėtros taryba.

Teigiama, kad aptarnaujant Būtingės terminalo vilkikus, uosto gylis kartu su išoriniu įplaukos kanalu turėtų būtų 6-9,5 metro. Kitoms uosto funkcijoms užtektų 5 metrų gylio kanalo.

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos, kuri valdo Šventosios uostą, infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas BNS vasarą yra teigęs, kad labiau gilinti Šventosios uostą nėra poreikio, o „Orlen Lietuva“ neprašo sudaryti sąlygų jos laivams patekti į Šventosios uostą.

Pokario laikais Šventosios uoste švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jo infrastruktūra buvo palaikoma pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie 6 kilometrus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius