Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Alita“ po trejų metų pertraukos atnaujino eksportą į Japoniją

Didžiausia Lietuvoje alkoholio gamybos įmonių grupė „Alita“ po maždaug trejų metų pertraukos atnaujino eksportą į Japoniją ir šiai rinkai išsiuntė konteinerį su stipriuoju grūdų gėrimu „Samanė“ .
„Alita“
„Alita“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Grupės „Alita“ rinkodaros ir pardavimo direktorius Martynas Grigalavičius BNS sakė, kad iki šiol paskutinis konteineris į Japoniją buvo išsiųstas 2007 metų vasarį.

„Anksčiau šiai rinkai buvome pateikę ir kitų produktų – vynų, degtinių, kokteilių, – tačiau galiausiai išsirinkome nacionalinį stiprųjį gėrimą, kuris, mūsų manymu, turi daugiausiai potencialo pardavimams Japonijoje,“ – teigė M.Grigalavičius.

Japonijoje parduodami dviejų rūšių pagal lietuvių nacionalinio paveldo receptūras gaminami gėrimai: „Samanė“ ir „Ąžuolinė samanė“.

Jų įsigyti galima specializuotose alkoholinių gėrimų parduotuvėse, kai kuriuose baruose, restoranuose ir produktų, skirtų keliautojams, kataloguose. Priklausomai nuo pardavimo vietos, gėrimo butelis Japonijoje kainuoja apie 20 eurų (69 litus).

Įmonių grupė „Alita“ abiejų rūšių „Samanę“ gamina nuo 1998 metų.

Į Japoniją išsiųsta jau penktoji „Samanės“ ir „Ąžuolinės samanės“ partija. Su distributoriais Japonijoje bendrovė kontaktus užmezgė 2001 metais, kai dalyvavo tarptautinėje parodoje „Foodex Japan 2001“.

Įmonių grupės „Alita“ akcijos kotiruojamos NASDAQ OMX Papildomajame sąraše.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius