Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Apranga“ derasi dėl prekių ženklų „Vero Moda“ ir „Only“ įsigijimo

Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Koncerno „MG Baltic“ valdoma didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos įmonė „Apranga“ derasi su bendrąja Lietuvos ir Danijos įmone „Danbalt International“ dėl prekių ženklų „Vero Moda“ ir „Only“ įsigijimo.

„Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas galimo sandorio nekomentuoja, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Anksčiau R.Purveneckas yra minėjęs apie numatomą plėtrą įsigyjant vieną ar kitą naują prekės ženklą arba parduotuves, nes tokių pasiūlymų bendrovė turi.

„Aprangos“ akcijos biržoje ketvirtadienį atpigo 0,49 proc.

„Swedbanko“ finansų maklerė Justa Kaulinytė pažymi, kad drabužių mažmenininkės akcijų kaina pakilusi į 2008 metų lygį ir, nors praėjusį mėnesį įmonių grupės tinklo apyvartos rezultatai buvo geri, investuotojai veiklos rezultatus jau buvo įskaičiavę į akcijos kainą.

„Apranga“ grupės apyvarta šiemet per vienuolika mėnesių buvo 346,6 mln. litų – 3 proc. mažesnė negu tuo pačiu metu pernai.

Šiemet pelningai dirbančios „Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržos Oficialiajame sąraše.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką