Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Artimiausią pusmetį transporto bilietai neturėtų brangti

Brangstant degalams, vežėjai teigia bilietų kainų kol kas nedidinsiantys, tačiau „Linavos“ atstovas pastebi, jog tokia padėtis ilgai tęstis negali.
Tam, kad reklaminiai bukletai nenukeliautų į šiukšlių dėžę, reklamdaviai autobusų stoties administracijos paprašė prisegti juos prie keleivių bilietų.
Autobusų stotis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Anot Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovo spaudai Gyčio Vincevičiaus, bilietų brangimas yra neišvengiamas, nes keleivių vežėjai jau dabar yra patyrę nuostolių, daug įsiskolinę degalų tiekėjams. Neatmetama tikimybė, kada dalies įmonių laukia bankrotas, rašo naujienų svetainė lrt.lt.

„Matome, kaip brangsta pagrindinis kuras – dyzelinas, ir kainos kyla tik aukštyn. Juo labiau, nuo 2011–ųjų įsigalios naujo dydžio akcizai, kurie dyzelinius degalus pabrangins dar mažiausiai 12 centų. Keleivių vežėjai prašo jau dabar atsižvelgti į tai, ir mes ne kartą kreipėmės į Vyriausybę, prašydami, jog ji į tai atkreiptų dėmesį, bet į mūsų siūlymus mažinti PVM iki 9 proc. kol kas niekas neatsižvelgė“, – kalbėjo pašnekovas.

Kaip pastebėjo G.Vincevičius, dar viena priežastis, dėl kurios keleivinių bilietų kainų didinimas yra neišvengiamas, – augančios vežėjų skolos.

„Bilietų brangimas yra neišvengiamas. Pažiūrėkime, kiek nuostolių patyrė, kiek įsiskolinimų turi didžiosios keleivių gabenimo bendrovės – tiek “Kauno autobusai„, tiek “Vilniaus autobusai„. Sumos siekia dešimtis milijonų. Tai klausimas, ar toleruos degalų tiekėjai ir kiti tas skolas?“ – kalbėjo jis.
Anot „Linavos“ atstovo, kai kurių vežėjų gali laukti bankrotas, gali mažėti arba būti iš viso panaikinta dalis maršrutų

Tuo tarpu savivaldybių atstovai teigė, kad lemiamas žodis dėl keleivinio transporto bilietų kainų didėjimo ar mažėjimo priklauso joms, tačiau iniciatyva turi ateiti iš pačių vežėjų. Kol kas, anot pašnekovų, vežėjai su prašymais dėl keleivinių bilietų kainų peržiūrėjimo dar nesikreipė.

Branginti bilietų kol kas nesiruošia Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Kauno ir Vilniaus miestų savivaldybės. Tuo tarpu tarpmiestinių bilietų kainos gali net mažėti, nes jas dempinguoja geležinkelininkai.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius