Spartus mobiliųjų pirkėjų srauto augimas pastebimas ir Lietuvoje, nors, ekspertų teigimu, šios komercijos plėtrą stabdo investicijų poreikis – kokybiška mobiliems įrenginiams pritaikyta interneto parduotuvė prekybininkams gali atsieiti tiek pat, kiek ir įprasta elektroninė parduotuvė.
„Šiuo metu mobiliųjų lankytojų skaičius bei generuojama apyvarta mūsų valdomose elektroninėse parduotuvėse yra išaugusi 2-3 kartus lyginant su praėjusių metų pradžia, – sako bendrovės „Skaitmeninis pasaulis“ vadovas Vytautas Sakalas. – Dabar mobiliaisiais įrenginiais besinaudojantys lankytojai sudaro 15-20 proc. viso mūsų elektroninių parduotuvių srauto, o pirkėjų dalis svyruoja nuo 3 iki 10 proc. priklausomai nuo parduotuvės.“
Mobiliuoju perka brangesnius daiktus
V.Sakalas pastebi, kad daugiau lietuvių apsipirkinėja naudodamiesi išmaniuoju telefonu, o ne planšete.
Be to, perkantieji išmaniuoju telefonu dažniausiai orientuojasi į dvigubai brangesnes prekes nei planšetinių kompiuterių vartotojai.
Elektroninės prekybos eksperto teigimu, vartotojas labiau pasitiki ir yra linkę rekomenduoti tuos prekybininkus, kurie savo parduotuves pritaiko ir mobiliesiems įrenginiams.
Bendrovės „MoPowered“ atliktas tyrimas atskleidė, kad 30 proc. mobiliųjų įrenginių naudotojų nutraukia transakciją pardavėjui, jei pamato, kad puslapis nepritaikytas mobiliems įrenginiams, o „Google“ duomenimis, 57 proc. vartotojų tokių parduotuvių bus linkę nerekomenduoti savo pažįstamiems.
Prognozuojama, kad šiais metais apie 78 proc. visų prekybininkų investuos į mobiliąją komerciją.