Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bankai bando susigrąžinti klientus

Bankas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Bankas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pastarąjį kartą gegužę pakėlę įkainius ir už tokį elgesį nepaglostyti naujojo Lietuvos banko vadovo, komerciniai bankai atranda iki tol esą nebuvusias galimybes pigiau aptarnauti gyventojus.

Trejus metus trukusį bankų įkainių kilimą prieš dvi savaites nutraukė „Danske“ bankas, sumažinęs įmokų priėmimo įkainius banko skyriuose, SEB anksčiau pasiūlė sumokėjus 5–15 litų mėnesio mokestį padaryti neribotą skaičių pavedimų internetu, antradienį informuoja dienraštis „Kauno diena“.

Kiti dienraščio kalbinti bankai neketina mažinti įkainių arba nepagrįstai didžiuojasi, kad šiemet jų nedidino.

Skaičiuojama, kad nuo 2008-ųjų bankai įkainius pakėlė vidutiniškai 36 proc. Pavyzdžiui, mokėjimo pavedimas į gavėjo sąskaitą tame pačiame banke, kai jis atliekamas banko kasoje, 2007 metais vidutiniškai kainavo 1,20 lito, o dabar – 3 litus. Pervedant pinigus į kitą banką minėtais metais paslauga kainavo 2 litus, o šiemet – 3–4 litus. Kitose mokėjimo vietose apmokėti sąskaitas šiuo metu siekia 0,4–1,8 lito.

Pernai Lietuvos komerciniai bankai iš komisinių mokesčių uždirbo 673 mln. litų Tai – 24 mln. litų daugiau negu užpernai. Kiekvienas Lietuvos gyventojas komerciniams bankams už šias paslaugas sumokėjo po 200 litų.

Šių metų gegužę Konkurencijos tarnyba pradėjo tyrimą dėl galimo Lietuvoje veikiančių komercinių bankų kartelinio susitarimo nustatant mokesčius už atsiskaitymų kortelėmis administravimą.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką