Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bankas „Snoras“ perspėja klientus būti budriais dėl melagingų elektroninių laiškų

Snoras
Alvydo Opulskio / 15min nuotr. / Snoras
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

AB bankas „Snoras“ perspėja klientus būti budriais dėl pastaruoju metu elektroniniu paštu juos pasiekiančios melagingos informacijos, kuria siekiama išvilioti konfidencialius klientų duomenis.

Pastaruoju metu pasitaiko atvejų, kai banko vardu klientams elektroniniu paštu siunčiami laiškai su nuoroda į tariamą sistemos „Bankas internetu+“ prisijungimo puslapį ir kviečiama prisijungti ar prašoma nurodyti slaptą informaciją.

Bankas „Snoras“ pažymi, kad nesiuntinėja klientams elektroniniu paštu jokių prašymų pasikeisti slaptažodžius, įdiegti kartu su laišku siunčiamų programų ir gaunami tokie elektroniniai laiškai yra melagingi.

Bankas „Snoras“, esant bet kokioms aplinkybėms, neprašo klientų pateikti slaptažodžių, kodų ir kitos slaptos informacijos. Visi klientai, kurie mano, jog buvo apgauti, turėtų nedelsiant kreiptis į artimiausią banko skyrių ir pasikeisti slaptažodžius.

Jeigu susidūrėte su aukščiau aprašyta situacija ir bandėte prisijungti prie sistemos „Bankas internetu+" per nuorodas iš el. pašto laiškų, nedelsdami pasikeiskite prisijungimo slaptažodį ir kreipkitės į banką „Snoras“ dėl saugumo priemonių pakeitimo, t.y. slaptažodžių kortelės gavimo arba slaptažodžio siuntimo SMS žinute nustatymo. Kilus klausimams, nedelsdami skambinkite telefonu 1814 arba kreipkitės elektroniniu paštu info@snoras.com.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką