Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bankas „Snoras“ perspėja klientus būti budriais dėl melagingų elektroninių laiškų

AB bankas „Snoras“ perspėja klientus būti budriais dėl pastaruoju metu elektroniniu paštu juos pasiekiančios melagingos informacijos, kuria siekiama išvilioti konfidencialius klientų duomenis.
Snoras
Snoras / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

Pastaruoju metu pasitaiko atvejų, kai banko vardu klientams elektroniniu paštu siunčiami laiškai su nuoroda į tariamą sistemos „Bankas internetu+“ prisijungimo puslapį ir kviečiama prisijungti ar prašoma nurodyti slaptą informaciją.

Bankas „Snoras“ pažymi, kad nesiuntinėja klientams elektroniniu paštu jokių prašymų pasikeisti slaptažodžius, įdiegti kartu su laišku siunčiamų programų ir gaunami tokie elektroniniai laiškai yra melagingi.

Bankas „Snoras“, esant bet kokioms aplinkybėms, neprašo klientų pateikti slaptažodžių, kodų ir kitos slaptos informacijos. Visi klientai, kurie mano, jog buvo apgauti, turėtų nedelsiant kreiptis į artimiausią banko skyrių ir pasikeisti slaptažodžius.

Jeigu susidūrėte su aukščiau aprašyta situacija ir bandėte prisijungti prie sistemos „Bankas internetu+" per nuorodas iš el. pašto laiškų, nedelsdami pasikeiskite prisijungimo slaptažodį ir kreipkitės į banką „Snoras“ dėl saugumo priemonių pakeitimo, t.y. slaptažodžių kortelės gavimo arba slaptažodžio siuntimo SMS žinute nustatymo. Kilus klausimams, nedelsdami skambinkite telefonu 1814 arba kreipkitės elektroniniu paštu info@snoras.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius