Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bankų klientų aptarnavimo lygis Lietuvoje – vidutinis

„Nordea“ bankas
Redo Vilimo/BFL nuotr. / Geriausiai įvertintas „Nordea“ banko aptarnavimas – 95 procentais.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Bendrovės „Spect-Dive“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, bankų klientų aptarnavimo lygis Lietuvoje yra vidutinis ir atitinka 77 proc. – tai rodo, kad kas penktam klientui nepasiseka.

12-os tirtų bankų darbuotojų išvaizda ir bendravimo įgūdžiai atitinka aukščiausią kokybės lygį, klientų poreikių aiškinimosi kriterijus įvykdytas 77 proc., o prasčiausiai bankai vykdo paskutinio kontakto kriterijų (53 proc.), pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Paskutinio kontakto kriterijus nustato, ar banko darbuotojai įsitikino, kad klientui neliko neatsakytų klausimų, ar klientas informuojamas, kur jam reikėtų kreiptis kilus papildomų klausimų.

Geriausiai įvertintas banko „Nordea“ aptarnavimas – 95 procentais. Laipteliu žemiau yra „DnB NORD“. Abu šie bankai idealiai įvykdė klientų poreikių aiškinimo kriterijų. Trečioje vietoje atsidūrė „Danske Bank“ (93 proc.).

Kokios vietos atiteko kitiems bankams, neskelbiama. Ketvirtoje vietoje esančio banko aptarnavimo lygis 13 proc. punktų žemesnis nei „Danske Bank“, o žemiausioje pozicijoje esantis bankas aptarnavimo kokybės kriterijus atitiko 42 procentus.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką