Klaidinanti reklama radijo stotyse ir televizijoje buvo skelbiama nuo 2009-12-01 iki 2009-12-20. Joje buvo naudojami reklaminiai teiginiai „Šeimos vaistinėje savaitgaliais viskas net 15 procentų pigiau. Taupykite Šeimos vaistinėje savaitgaliais!“.
Kaip rašoma Konkurencijos tarybos pranešime, iš šių teiginių buvo galima suprasti, kad savaitgaliais, t.y. šeštadieniais ir sekmadieniais, „Šeimos vaistinėse“ turėjo būti taikoma 15 proc. nuolaida visoms prekėms be jokių išlygų.
Tačiau tyrimo rezultatai leido padaryti išvadą, kad 15 proc. nuolaida nebuvo taikoma visais atvejais. Tai parodė ir vartotojo, kuriam šios akcijos nuolaida nebuvo pritaikyta, skundas.
Per televiziją ir radiją skleistoje reklamoje nebuvo nurodyta, kad akcijos ir nuolaidos yra nesumuojamos ir todėl jos netaikomos reklaminiame leidinyje „Šeimos vaistinė“ nurodytoms prekėms.