Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Besišypsanti“ banko kortelė degalinėse rodo špygą

Banko kortelė
Mokėjimo kortelė
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Neteisingas PIN kodas“, – tokį užrašą pamatė vilnietė Gerda, panorusi už degalus „Statoil“ degalinėje atsiskaityti „besišypsančia“ DNB banko kortele „Daily Card“. PIN kodą moteris buvo įvedusi teisingai, tačiau atsiskaityti kortele jai nebuvo įmanoma. Darbuotojų palydėta žvilgsniu „vagilė“ moteris išsigrynino pinigus toje pačioje degalinėje esančiame bankomate ir nuraudusi nusprendė: „nuo šiol visada turėsiu grynųjų“.

„Maniau, kad tai – vienkartinis atvejis, tačiau vėliau taip pat nepavyko šia kortele atsiskaityti (rodė klaidingą PIN) ir kitose „Statoil“ degalinėse: Savanorių prospekte, įvažiuojant į Vilnių iš Kauno, prie Edukologijos universiteto žiedo, automagistralėje Vilnius–Kaunas, kelyje Vilnius–Panevėžys“, – 15min.lt pasakojo moteris.

Pasak jos, ta pati „neteisingo PIN kodo“ problema kilo ir „Daily Card“ kortele atsiskaitant užsienyje: didžiųjų Europos sostinių oro uostuose, metro, daugybėje užsienio parduotuvių.

„Tai labai nemalonu. Atrodo, naudojiesi paprasta mokėjimo kortele, tačiau ji taip dažnai paveda, kad nuolat turiu nešiotis ir grynųjų, nes nebegaliu žinoti, kada vėl būsiu nužvelgta it vagilė ir turėsiu rausdama atsisakyti prekių ar ieškoti artimiausio bankomato“, – piktinasi vilnietė.

Supratusi, kad su kortele išties kažkas ne taip, Gerda kreipėsi į banką DNB. Bankas paaiškino, kad kortelė gali būti išsimagnetinusi dėl kliento kaltės ir ją pakeitė. Tačiau nauja kortelė problemos neišsprendė.

„Statoil“ degalinėse šia kortele vis tiek naudotis negaliu. Mokėjimo aparatas ir toliau rodo, kad PIN neteisingas“, – pasakojo vilnietė Gerda. 

„Statoil“ problema – ne naujiena

UAB „Lietuva Statoil“ Rinkodaros departamento direktorė Daiva Jokšienė teigė, kad degalinių tinklui problema, kylanti dėl „Daily Card“ kortelių aptarnavimo, yra žinoma.

„Lietuva Statoil“ žino apie šiuos atvejus ir yra informavusi apie tai DNB banką“, – 15min.lt informavo „Lietuva Statoil“ atstovė.

Tačiau bankas kategoriškai neigia, kad jo išduotų mokėjimo kortelių aptarnavimas tam tikrose prekybos ir paslaugų vietose stringa.

„Galiu jus užtikrinti, kad DNB „Daily Card“ kortelė veikia kaip normali debetinė kortelė ir ja puikiausiai galima atsiskaityti ir parduotuvėse, savitarnos terminaluose, gryninti pinigus bankomatuose“, – įsitikinęs banko DNB atstovas spaudai Andrius Vilkancas.

Jis tikino nemanąs, kad problema dėl „besišypsančiomis“ paties banko vadinamų kortelių aptarnavimo gali kilti konkrečiose degalinėse ar kitose prekybos vietose.

„Nemanyčiau, kad čia kuo nors dėtos atsiskaitymo vietos“, – 15min.lt aiškino A.Vilkancas.

Banko atstovo spaudai nuomone, problema negali būti sisteminė, todėl nusivylusią klientę bankas kviečia dar kartą apsilankyti aptarnavimo skyriuje ir dar kartą pabandyti nemokamai pasikeisti kortelę.

„Susidūrus su aptarnavimo kliūtimis, siūlyčiau klientui iš karto kreiptis į banką, nes sutrikimo priežastis gali būti fiziškai apgadintas kortelės lustas, autorizavimo klaida ar talpos terminalas. Tačiau pasiaiškinsime ir dėl kitų galimų priežasčių“, – pažadėjo A.Vilkancas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką