Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Bitė“ nuo šiol siūlys tik keturis mokėjimo planus, telefonus teks pirkti atskirai

UAB „Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ nuotr. / UAB „Bitė Lietuva“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Telekomunikacijų kompanija „Bitė Lietuva“ ketvirtadienį paskelbė keičianti strategiją. Nuo šiol klientai galės rinktis tik iš keturių naujų mokėjimo planų, kurie pakeitė visus buvusius paslaugų planus. Be to, telefonus teks įsigyti atskirai, juos bus galima ir apdrausti.

Naujovės kompanijoje „Bitė“ įsigalioja nuo lapkričio mėnesio.

Nauji mokėjimo planai jau skelbiami operatoriaus svetainėje. Užsisakius tam tikrą planą, klientui suteikiamas tik tam tikras kiekis nemokamų minučių į visus tinklus. Papildomas paslaugas, tokias kaip nemokamos SMS, naršymas internete ar pokalbiai draugų rate, teks užsisakyti kaip priedą.

Turimą mokėjimo planą bus galima bet kada pakeisti į kitą be jokių papildomų sąlygų. Nebereikės sudaryti ir ilgalaikių sutarčių, atsisakyti „Bitės“ paslaugų bus galima bet kuriuo metu nemokant jokių baudų.

„Mokėjimo planų perteklius, neaiškus jų pateikimas, nutylėtos sąlygos buvo viena iš telekomunikacijų rinkos problemų, kurią norėjome įveikti. Taip „Bitėje“ atsirado keturi, labai paprasti ir intuityvūs mokėjimo planai, kuriuos pasirinkę klientai žinos, kad už paslaugas nepermoka“, – teigė „Bitė“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

Taip pat „Bitė“ žada teikti aiškesnes sąskaitas klientams ir panaikinti daugiausia klausimų kėlusius apmokestinimus. Jei klientai ras klaidą, „Bitė“ žada ją kompensuoti trigubai.

Telefoną teks pirkti atskirai

Dar viena naujovė: užsisakant paslaugas „Bitėje“ mobiliojo ryšio telefoną teks pirkti atskirai, nuolaidos už juos nebus taikomos. Telefonų ir toliau bus galima įsigyti „už 1 litą“, tačiau bus sudaroma atskira sutartis, o visa jų kaina bus išskaidyta į mėnesinius mokesčius.

Nusprendus keisti operatorių, „Bitės“ paslaugų klientai galės atsisakyti bet kada ir nemokėti jokių baudų. Tačiau telefono kainą, kuri liks nesumokėta, teks padengti.

„Pirkėjas žino, kad telefonas nekainuoja 1 lito ar kad jis yra nemokamas. Mes atskleidžiame šias kainas ir jas atskiriame, kad žmonėms būtų aišku, kiek ir už ką jie moka“, – sakė C.Robbinsas.

Be to, „Bitėje“ pirktą telefoną nuo gruodžio mėnesio klientai galės apdrausti. Mokėdami 6–20 Lt mėnesinį mokestį (draudimo mokestis priklausys nuo telefono savikainos), klientai galės būti ramūs, jei telefoną pames, sudaužys ar jei jį pavogs. Jei įvykis bus pripažintas draudiminiu, „Bitė“ suteiks naują tokio paties modelio įrenginį. O jeigu mobilusis telefonas buvo pavogtas ir be vartotojo žinios buvo pasinaudota paslaugomis – „Bitė“ kompensuos patirtas išlaidas iki 1,5 tūkst. litų.

Esamieji „Bitės“ paslaugų vartotojai savo turimą planą be jokių papildomų sąlygų gali pakeisti į naują mokėjimo planą. Vieną iš keturių naujų mokėjimo planų nuo lapkričio pradžios gali pasirinkti ir visi nauji „Bitės“ klientai.

Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašus:

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką