Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bitės“ klientų skambučių srautas laikinai sustabdžius „Snoro“ veiklą nepadidėjo

Sustojus banko „Snoras“ paslaugoms, „Bitė Lietuva“ išplatino pranešimą spaudai apie pasikeitusius apmokėjimo už paslaugas būdus.
UAB „Bitė Lietuva“
UAB „Bitė Lietuva“ / „Bitė Lietuva“ nuotr.

Visiems klientams, kurie per „Snoro“ banką yra užsisakę tiesioginį debetą apmokėjimui už „Bitės“ paslaugas, išplatinome trumpąsias žinutes su informacija, kad dėl sustabdytos banko veiklos kol kas negalime nuskaityti lėšų. Mūsų klientai „Bitės“ paslaugomis galės naudotis ir toliau, o nuskaitymą atliksime, kai bus atnaujinta banko veikla“, - sakė Raminta Rimkienė, „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.

DAUGIAU APIE „SNORO“ NACIONALIZAVIMĄ
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius