Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dana ir Ko“ kojinėmis apmaus 100 šalių moteris

Kojinių gamintojos „Dana ir Ko“ produkcija priimta į prancūzų valdomą mažmeninės prekybos tinklą, turintį parduotuvių 108 pasaulio šalyse – išrankiems prancūzams padarė įspūdį kauniečių galimybė pateikti plataus asortimento gaminių nedidelėmis partijomis, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Akcijos „Geros širdys – šiltos kojos“ pristatymas
Kojinės / Alfredo Pliadžio nuotr.

„Dana ir Ko“ generalinė direktorė Vanda Pranculienė sako, kad prancūzų mažmenininkai, kurių pavadinimo ji kol kas nenori skelbti, atkreipė dėmesį į įmonės gaminius dar prieš porą metų, kai „Dana ir Ko“ dalyvavo Paryžiuje vykusioje parodoje „Zoom by fatex“.

„Mūsų stiprioji pusė – raštuoti gaminiai nedideliais kiekiais. Juos pakuojame rankomis, todėl galime pagaminti ir nedidelių vieno rašto kiekių. Jų supakuoti mašina, kadangi skirtingų raštų pakuočių svoris nevienodas, neįmanoma. Kadangi rankų darbas brangus, kiti tokiais mažais kiekiais negamina“, – įmonės pranašumą prieš stambiuosius gamintojus aiškina V. Pranculienė

Planuojant, kad šiemet eksportas turėtų būti trečdaliu didesnis, vidaus rinkoje pardavimai išlieka praėjusių metų lygio.

Lapkritį Kauno gamintojų kojinių ir kojinaičių bus galima nusipirkti internetu, įmonės vadovės teigimu, prekybos tinklai išsirenka klasikinius gaminius, o virtualioje parduotuvėje bus galima rasti ir išskirtinės produkcijos, eksportui pagamintų partijų likučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius