Tačiau ketvirčių rezultatai skiriasi – paskutinį 2010 metų ketvirtį, palyginti su pirmuoju, vežtų pakuočių kiekis padidėjo beveik ketvirtadaliu, o pajamos ūgtelėjo 29 proc., rašo „Verslo žinios“.
„DPD Lietuvos“ vadovas Vytautas Kudzys teigė, kad gana populiarios buvo papildomos paslaugos – vadinamosios „Cash on Delivery“ siuntos, kai kurjeris surenka pinigus už pristatytas prekes, taip pat „Express“ pristatymas, grynųjų surinkimas, arba itin svarbių siuntų pristatymas tiksliai nurodyti laiku.
„Iki šiol esame įvardijami kaip nelankstūs, nes naudojomės standartine DPD programa, taikoma standartiniame versle didžiosiose šalyse. Pavyzdžiui, Vokietijoje gali gyventi pristatydamas prekes iš taško A į tašką B kitą darbo dieną, nes siuntų kiekiai didžiuliai. O mažoje Lietuvoje reikia pasiūlyti įvairių papildomų paslaugų“, – kalbėjo V.Kudzys.