Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

E-parduotuvių plėtrai koją kiša vartojimo kreditų įmonių reputacija

Vartojimo kreditų bendrovės siūlo vis daugiau paslaugų, tačiau prekybininkai neskuba pateikti naujovių galutiniam vartotojui, iš dalies ir dėl kreditus teikiančių bendrovių reputacijos, antradienį rašo „Verslo žinios“.
Gyventojai apsiperka uzsienio e parduotuvese
E-parduotuvių plėtrai koją kiša vartojimo kreditų įmonių reputacija / Rinkom nuotr.

Bendrovės „Electronic trade“, valdančios e-parduotuvę „bigbox. lt“ vadovas Gytis Breikštas sako, kad vartojimo kreditus teikiančios bendrovės yra skirtingos, tačiau daugelio jų palūkanos gana didelės, o ir vartotojų galvose susiformavęs bendras įvaizdis neretai yra neigiamas:„Daugiau dirbame su tradicinėmis lizingo bendrovėmis, kurių gera reputacija, ilgalaikė patirtis. Į greitųjų kreditų teikėjus kol kas žiūrime tik kaip į reklamos partnerius“.

Internetinė parduotuvė „pigu.lt“ kol kas pirkėjams taip pat siūlo tik tradicinius mokėjimo būdus ir seniau rinkoje veikiančius paslaugų teikėjus. Parduotuvės vadovas Dainius Liūlys sako, kad vartotojai visada gali naudotis lizingo paslauga, šioje rinkoje esą kaip tik jaučiamas suaktyvėjimas.

Tuo trapu „Snoro lizingas“ generalinis direktorius Aurelijus Šveikauskas sako, kad nuo liepos pirkimams išsimokėtai ūgtelėjus, bus galima daryti prielaidą, kad šiuo metu dalį rinkos iš lizingo bendrovių yra atėmę greitųjų kreditų bendrovės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius