„Priežastis seniai žinoma – dramatiškai kritęs vartojimas. Tačiau 2009 metų viduryje mums pavyko stabilizuoti padėtį ir planuotus pelningumo bei pardavimo rodiklius įvykdėme beveik 95 proc.“, – ketvirtadienį „Elektromarkto“ vadovą Ruslaną Šaraškiną cituoja „Verslo žinios“.
Jis nepasakė, ar įmonė metus baigė pelningai, ar su nuostoliu. Pasak R.Šaraškino, sausis–vasaris buitinės technikos pardavimo verslui visuomet prasti, tačiau šiemet sezoninį nuosmukį, anot jo, dar didina socialinės bėdos ir siaučiantis nedarbas, taip pat nemenki šalčiai.
„Kai už lango 25 laipsniai žemiau nulio, mažai kam kyla noras vaikščioti po parduotuves. Ruošiamės tam, kad pirmąjį ketvirtį vėl bus kritimas. Nuosmukis tęsis iki pat vasaros. Vis dėlto manome, kad didžiausia galimo sumažėjimo porcija teks pirmajam pusmečiui, o antrasis jau bus šviesesnis“, – teigė R.Šaraškinas.
Anot jo, bendrovė svarsto tiek apie kai kurių prastus rezultatus duodančių parduotuvių uždarymą, tiek apie naujų atidarymą: „Ką darysime, žinosime tiki pasibaigus pirmajam ketvirčiui.“
Pernai buvo uždarytos penkios „Elektromarkto“ parduotuvės, dabar jų liko 15-a. Neatlaikiusios krizės 2009-ųjų pradžioje duris užvėrė „Elektromarktui“ priklausiusio prekybos tinklo „Buteka“ 38 parduotuvės. Pernai rugsėjį „Butekai“ iškeltas bankrotas. „Butekos“ skolos siekia beveik 7 mln. litų.