-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Eurus padės pažinti šimtai informacinių ekranų visoje Lietuvoje

Dvidešimt penki partneriai nekomerciniais pagrindais prisijungė prie Lietuvos banko šviečiamosios socialinės akcijos, kurios metu gyventojai bus supažindinti su pagrindiniais principais, kaip patikrinti eurų banknotų tikrumą. Informacija gyventojus pasieks per bankų, prekybininkų, paslaugų teikėjų, oro uostų ir kitų įstaigų valdomus daugiau nei 1,2 tūkst. informacinių ekranų, spaudai pranešė Lietuvos bankas.
Euro moneta
Euro moneta / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Praktinės informacijos poreikis akivaizdus – apklausos rodo, kad dalis Lietuvos gyventojų niekada nematė eurų. Todėl ypač vertiname mūsų partnerių pagalbą, jų socialinės atsakomybės jausmą ir aiškų supratimą, kad gerai informuoti gyventojus yra bendras ir visiems svarbus tikslas. Kuo geriau visuomenė įsimins eurų išvaizdą, apsaugos priemones, tuo sėkmingiau pereisime prie bendrosios Europos valiutos“, – sako Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas.

Su partneriais pradedamos vykdyti socialinės akcijos ašis – kartu su Europos Centriniu Banku (ECB) parengti trumpi informaciniai filmai „Euras atvyksta į Lietuvą. Pažink naujuosius pinigus“ bei „Euras atvyksta į Lietuvą. Kelionė“. Šiuose filmuose visuomenė glaustai ir patraukliai informuojama apie piniginėse netrukus atsirasiančius eurų banknotus.

Kuo geriau visuomenė įsimins eurų išvaizdą, apsaugos priemones, tuo sėkmingiau pereisime prie bendrosios Europos valiutos.

Į socialinę informavimo apie eurą akciją jau įsitraukė Vilniaus ir Kauno savivaldybės, VĮ Lietuvos oro uostai, maisto produktų prekybos tinklai MAXIMA LT, UAB, UAB „PALINK“, UAB „RIMI Lietuva“ bei statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Senukai“, AB SEB bankas, AB ,,Citadele“ bankas, AB DNB bankas, akcinė bendrovė Šiaulių bankas, „Swedbank“, AB, UAB Medicinos bankas bei „Danske Bank A/S Lietuvos filialas“, didieji mobiliojo ryšio operatoriai „BITĖ Lietuva“, „Omnitel“ ir „Tele2“, degalinių tinklai „LUKOIL BALTIJA“ bei „Statoil Fuel & Retail Lietuva“, restoranų tinklas UAB „Čili pica“, „Lietuvos spaudos kioskų“ ir „Narvesen“ parduotuvių tinklą valdanti UAB ,,Reitan Convenience Lithuania“, vaistinių tinklą valdanti UAB EUROVAISTINĖ, verslo parkas Gariūnai, ekranus viešajame transporte valdanti UAB „Media traffic“ ir kino teatrų tinklas UAB „FORUM CINEMAS“.

Vilniuje Vilniaus savivaldybės iniciatyva vaizdinė medžiaga bus rodoma ir lauko vaizdo ekranuose virš Nacionalinio operos ir baleto teatro, Savanorių pr. ir Vilkpėdės g. sankirtoje, prie prekybos centro „Akropolis“ ir prekybos centro „Senukai“ Ukmergės g., kur yra didžiausi vairuotojų srautai.

Lietuvos banko kartu su ECB vykdomos informacinės kampanijos tikslas – supažindinti visuomenę su naujosios valiutos apsaugos priemonėmis. Bendra euro informacinė kampanija pradėta 2014 m. spalio 23 d. – Nacionaliniame muziejuje Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmuose Vilniuje atidaryta Euro paroda, ji veiks iki 2015 m. sausio 5 d. Lankymas nemokamas.

Informacinė kampanija taip pat apima leidinių apie eurą platinimą visoje Lietuvoje. Gruodžio mėn. į visas pašto dėžutes bus pristatyta 1,3 mln. informacinių paketų apie eurų banknotus: specialus ECB leidinys bei euro ir lito kurso kortelės. Numatyta ir kita visuomenės informavimo veikla.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius