Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​H&M siuva sukneles vestuvėms vos už 99 dolerius. Ką tai sako apie ekonomiką?

Iki žemės šiek tiek graikiška H&M vestuvių suknelė už 99 dolerius žymi ne tik pirmąjį mažmeninio prekeivio drabužiais įsiveržimą į vestuvių verslą. Pasak „Washington Post“ analitikės, tai šį tą pasako ir apie patį vestuvių verslą bei ekonomiką.
H&M vestuvinė suknelė už 99 dolerius
H&M vestuvinė suknelė už 99 dolerius / H&M nuotr.
Temos: 3 H&M Santuoka Šeima

Ši suknelė internetu ir tam tikrose parinktose parduotuvėse už 99 dolerius bus pardavinėjama jau šio mėnesio pabaigoje.

Pasak Caitlin Dewey, rasti pamergės suknelę už 150 dolerių yra pakankamai sunku. H&M suknelė svarbi ne tik tuo, kad orientuojasi į taupančias nuotakas. Suknelė už 99 dolerius kėsinasi į visą vestuvių psichologiją.

Ir štai kodėl. Vestuvės yra tikrai, nepaprastai, siaubingai brangios, bet kaina nebūtinai priklauso nuo naudojamų medžiagų kainos ar ekstravagantiškumo. 2011 metais Caitlin Kenney skaičiavo, kodėl vestuvių suknelė kainuoja, pavyzdžiui, 3,5 tūkst. dolerių. Ji išsiaiškino, kad medžiaga kainavo apie 500 dolerių, dar 700 dolerių kainavo darbas. Visa kita – parduotuvės antkainis.

Pasak C.Kenney, yra kelios priežastys, kodėl parduotuvėms pavyksta išsisukti su tokiais dideliais antkainiais. Visų pirma pirkėjas praktiškai nieko nežino apie vestuvines sukneles. Be to, prabangi suknelė neva siunčia žinią apie nuotakos socialinį statusą ir jos rimtą požiūrį į santuoką.

Vestuvės yra tikrai, nepaprastai, siaubingai brangios, bet kaina nebūtinai priklauso nuo naudojamų medžiagų kainos ar ekstravagantiškumo.

Būtent bandymas siųsti tam tikrą žinią ir kainuoja daug. Skaičiuojama, kad vidutiniškai vestuvės kainuoja apie 28 tūkst. eurų. Kodėl žmonės turėtų išleisti tiek pinigų, jei tai nesiųstų ypatingos žinutės?

„Manau, kad per vestuves labai svarbu yra statusas“, – sakė ekonomistė Veronica Guerrieri. Ir svarbu ne tik tai, ką poros nori pasakyti vestuvių svečiams, bet ir tai, ką vestuvių industrija nori pasakyti poroms.

Štai kodėl ši 99 dolerių suknelė yra tokia įdomi. Ji propaguoja vertybes, visiškai priešingas toms, kurias bando įpiršti vestuvių industrija. Kompanija bando pasakyti, kad suknelė nieko nepasako apie taip, kaip jaunoji myli jaunąjį. Suknelė taip pat iš pamatų griauna vartojimo psichologiją, kuri sako, kad esame tiek verti, kiek daiktai, kuriuos perkame.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius