„Besikreipiantys įmonių akcininkai ir direktoriai nori pasitarti tiek strateginiais klausimais, tiek dėl kasdieninių procesų optimizavimo. Įvairios bendrovės tariasi dėl produktų pozicionavimo, darbuotojų motyvavimo, finansų valdymo, eksporto išplėtimo, gamybos valdymo, klientų pritraukimo, veiklos planavimo klausimais“, – teigė vienas akcijos „Greitoji pagalba verslui“ organizatorių Renaldas Gineika.
Pasak jo, visiems norintiesiems pagelbėti vadovai neturės galimybių. Kiekvienas gaunamas prašymas yra kruopščiai nagrinėjamas ir, atsižvelgiant į turimas vadovų kompetencijas bei laiko resursus, atrenkamos tos kompanijos, kurioms labiausiai bus galima pagelbėti šiuo metu, teigiama pranešime spaudai.
„Stengsimės orientuotis ne į kiekybę, o į kokybę, tai yra, suteikti realią apčiuopiamą naudą. Su visomis įmonėmis, kurios kreipėsi, susisieksime dar šią savaitę“, – pažymėjo iniciatyvos dalyvis.
Šią socialinę iniciatyvą vykdo 30 įvairių sričių vadovų, kuriuos suvienijo ir įkvėpė nemokamos vadybos studijos ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Universiteto rinkodaros direktorės Dovilės Juršytės teigimu, šie įvairių sričių specialistai turi sukaupę įvairiapusę patirtį, vertingų vadybos teorinių ir praktinių žinių, todėl jų pasiūlytomis konsultacijomis skuba pasinaudoti įmonės, kurioms labai svarbus žvilgsnis iš šalies. „Nepaisant sunkmečio, kai kurios įmonės planuoja aktyvesnę plėtrą ir inovacijų pritaikymą versle, kas rodo augantį optimizmą rinkoje. Neabejojame, kad drauge su konsultantais įmonės ras sprendimus, kaip toliau plėtoti verslą“, – teigė D. Juršytė.