Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įmonių tikslas: savi prekės ženklai, kryptis – Rusija

Kurį laiką šalies bendroves palaikė užsakymai iš užsienio prekių ženklų savininkų, tačiau augant gamybos sąnaudoms, konkurencingiems išlikti padėtų tik savi prekių ženklai.
Rusija
Rusija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Aprangos ir tekstilės įmonių asociacija preliminariai skaičiuoja, kad šiuo metu nuosavų prekės ženklų dalis turbūt sudaro apie penktadalį tekstilės įmonių apyvartos, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Nors daugiausia užsakymų gamybai lietuviai sulaukia iš Europos rinkų, savų ženklų eksporto potencialą specialistai mato kitur – Rytų kryptimi.

„Rusijoje dar nesame praradę tų kultūros niuansų. Ir vartotojai supranta mus. Be to, mes žinome ir kaip dirbti Europos Sąjungos rinkose. Išnaudojant tą darbo patirtį su Rytų ir Vakarų rinkomis, bendrovės su savo prekės ženklais bando belstis ten ir rezultatai jau gana sėkmingi“, – sako Aprangos ir tekstilės įmonių asociacija vadovas Linas Lasiauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius