Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ir radijo stotys priverstos taupyti

Radijo stočių grupė M-1, prognozuodama sunkius laikus, atleido dalį Žinių tarnybos darbuotojų. Tai tik vienas iš taupymo etapų, tarp jų – ir susitarimas auditorijos tyrimus atlikti kartą per pusmetį, o ne kas ketvirtį. Optimizmu netrykšta ir kitos radijo stotys.
Radijas
Radijas / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Šiandieną jau skaičiuojama, kad pernai sausį, palyginti su šių metų sausiu, radijo stočių grupės M-1 reklamos apimtys smuko 15 proc., praneša „Verslo žinios“. Kadangi šis mėnuo ir taip reklamos bei žiniasklaidos rinkose esti sunkiausias, realaus vaizdo laukiama pavasarį. Tada, pasak Rūtos Grušnienės, radijo stočių grupės M-1 vadovės, įprastai gaunama daugiausia pajamų. Kol kas planuojamas metinis kritimas – 20 proc.

Dėl pinigų stygiaus M-1 jau įjungė taupymo režimą. Žinių tarnyboje vietoj 6 žurnalistų liko 4. Be to, su radijo stotimis, reklamos pirkimo ir planavimo agentūromis ir tyrimų bendrove „TNS Gallup“ susitarta auditorijos tyrimus atlikti du kartus per metus vietoj įprastų keturių. Taip tikimasi sutaupyti 45 proc. išlaidų, skirtų tyrimams. Deramasi ir su Lietuvos radijo bei televizijos centru dėl siųstuvų laikymo kainų mažinimo.

Dėl pinigų stygiaus M-1 jau įjungė taupymo režimą. Žinių tarnyboje vietoj 6 žurnalistų liko 4.Bendrovė vienija penkias radijo stotis – nacionalines M-1, M-1 Plius“, „Lietus“ bei regionines „Lalūna“ ir „Raduga“. Nuostolingai dirba tik Klaipėdoje veikianti „Raduga“.

Koncernui „Achema“ priklausančios radijo stotys „Radiocentras“, ZIP FM, „Russkoje radio Baltija“ ir „Znad Wilii“ šį sausį, palyginti su pernai sausiu, patyrė 30 proc. reklamos pajamų kritimą. Grupės metinė apyvarta siekia apie 5 mln. litų.

„Paprastai sausis – sudėtingas mėnuo reklamai, tačiau pernai jis buvo neįprastai geras. Gal todėl toks stiprus kritimas ir šiemet, kai lygini laikotarpius“, – „Verslo žinioms“ sakė „Radiocentro“ generalinis direktorius Mindaugas Pleskevičius.

Pasak jo, programų ar žmonių sąskaita bendrovė taupyti neplanuoja. Karpomos ūkinės ir kanceliarinės išlaidos, žadama reorganizuoti reklamos pardavimo padalinį, jį automatizuoti, siūlyti naujų produktų reklamos užsakovams.

Lietuvos radijas šiuo metu taip pat aktyviai ieško optimizavimo būdų, mat skaičiuojama, jog valstybės subsidijuojama radijo stotis šiemet gaus kur kas mažesnį finansavimą.

„Pinigus skaičiuojame bendrame LRT kontekste, o visas Lietuvos radijo ir televizijos biudžetas šiais metais gali būti trečdaliu mažesnis už pernykštį. Aktyviai ieškome optimizavimo būdų. Esame priversti svarstyti, ar būsime pajėgūs vykdyti visas įstatymų numatytas funkcijas“, – teigia Lietuvos radijo vadovė Jurgita Litvinienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius