Šiuo metu bendrovė nėra gavusi nusiskundimų iš vartotojų dėl pakuotės pažeidimo, tačiau dėl saugumo „Nestlr Baltics“ nusprendė atšaukti produktą iš prekybos ir informavo apie tai atsakingas institucijas, teigiama bendrovės pranešime.
„Saugumas ir kokybė yra svarbiausi „Nestle Baltics“ prioritetai. Pastebėta galima problema yra susijusi tik su minimu produktu ir jo pakuote. Ketiname pakeisti pakuotę ir tik tuomet grąžinti šį kavos produktą į rinką. Nuoširdžiai atsiprašome vartotojų ir partnerių dėl galimų nepatogumų“, – teigiama pranešime.
Vartotojai gali grąžinti šiuos produktus ir bendrovė kompensuos sumokėtus pinigus. Grąžinti įsigytą produktą galima parduotuvėje arba atsiunčiant paštu adresu:
UAB „Nestle Baltics“
J. Jasinskio g. 16A
LT–01112 Vilnius
Pinigai bus grąžinami arba iškart parduotuvėje, arba registruotu laišku, kurio siuntimo išlaidas taip pat apmokės bendrovė. Vartotojų, kurie siųs produktą paštu, prašomi patikrinti, ar nurodė savo atgalinį pašto adresą, nes jo reikia norint grąžinti pinigus.