Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jaunos įmonės, patikėjusios verslo „virtuvę“ ekspertams, įgavo konkurencinį pranašumą

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šiaurės miestelio technologijų parkas (ŠMTP) baigia dvejus metus trukusį projektą, skirtą inovacijoms ir technologijoms remti. Projekto metu buvo sukurta efektyviai veikianti verslo aplinka. Ja gali naudotis ne tik šiame technologijų parke įsikūrusios įmonės, bet ir visos inovatyvias technologijas bei paslaugas plėtojančios smulkios ir vidutinės (SVV) įmonės, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

„Galime teigti, kad pasiekėme norimų projekto tikslų – paskatinome jaunas įmones aktyviau diegti inovacijas ir nubrėžėme gaires, kurios padės stiprinti visos šalies mokslo ir technologijų parkų veiklą, – sako ŠMTP direktorius Gediminas Pauliukevičius. – Projekto metu sukurtomis šiuolaikiniam verslui būtiniausiomis paslaugomis galės naudotis tiek ŠMTP įsikūrusios įmonės, tiek ir kitos smulkios bei vidutinės įmonės, norinčios savo veiklą vykdyti inovatyviai ir šiuolaikiškai“. G.Pauliukevičiaus teigimu, greta kitų SVV įmonėms pasiūlytų projekto priemonių bei paslaugų, ypač didelio verslininkų susidomėjimo sulaukė nemokamos verslo konsultacijos. Sertifikuoti konsultantai su 160 šalies įmonių vadovais iš viso praleido daugiau nei 1000 individualaus darbo valandų.

„Veiklos pradžioje jaunos įmonės dažnai daro tipines klaidas, kurios netrukus tampa didelėmis problemomis ir esamomis nestabilios rinkos sąlygomis gali tiesiog sužlugdyti tokias įmones, – pastebi ŠMTP vadovas. – Todėl mūsų projekte verslo konsultantų užduotis ir buvo suteikti jaunoms įmonėms būtiniausią intelektinę paramą, padėti jų vadovams išsiaiškinti tiek savo įmonės vidaus procesus, tiek pardavimų ir rinkodaros organizavimą, o kartais – padėti atsakyti sau į nepatogų klausimą – ar išvis pasirinkta verslo idėja gali būti pelninga“. G.Pauliukevičiaus teigimu, labai pasiteisino individualių konsultacijų metodas, kai projekto partnerių – „Ernst&Young“, „TMD partneriai“ bei „BORENIUS /Švirinas ir partneriai“ – ekspertai pateikė ne bendrus verslo valdymo sprendimus, bet su kiekvienos įmonės atstovu analizavo būtent tos įmonės veiklą, davė praktinių patarimų, kad įgytos žinios padėtų priimti efektyvesnius verslo valdymo ir plėtros sprendimus.

Pasak vienos iš konsultuotų įmonių – bendrovės „Synergium“ direktoriaus Mindaugo Kazlausko, kai šiuo metu rinkoje siūloma tiek daug ir įvairių verslo patarimų, tai, kad projekto konsultantai sugebėjo skirti individualų dėmesį ir pateikti taiklius bei praktiškus patarimus, maloniai nustebino. „Konsultacijos, kurias gauni iš aukščiausio lygio savo srities žinovų, yra geriausia investicija šiais laikais, kai verslo aplinka taip greitai keičiasi, – pabrėžia M. Kazlauskas. – Tos bendrovės, kurios apsimeta žinančios pakankamai, užmiega ant laurų ir greitai praranda savo pozicijas rinkoje“. Jo valdoma bendrovė jau dabar sėkmingai naudojasi projekto metu gautų konsultacijų rezultatais ir planuoja tolesnę veiklos plėtrą užsienyje.

Bendrovės „Idstudija“ vadovo Donato Kieliaus teigimu, konsultacijų vertė pasijuto iškart, nes specialistai nukreipė teisinga linkme.

Bendrovės „Idstudija“ vadovo Donato Kieliaus teigimu, konsultacijų vertė pasijuto iškart, nes specialistai nukreipė teisinga linkme. „Projekte dalyvavome norėdami sužinoti, kaip efektyviai parduoti įmonės idėjas ir kuriamą produktą, bei kaip sukurti jo pridėtinę vertę, – pasakoja D.Kielius. – Šiais klausimais iš konsultantų gavome mums vertingų patarimų, be to, buvome supažindinti su keliomis jau veikiančiomis pardavimo strategijomis, kuriomis naudojamės šiuo metu, ir kurios efektyviai veikia“.

Projekto metu buvo atnaujinta vidinė ŠMTP infrastruktūra – programinė įranga čia įsikūrusioms įmonėms ir „Virtualus biuro“ klientams, sukurta vidinio naudojimo interneto sistema, duomenų bazė, kurioje kaupiama verslui naudinga informacija vaizdo bei garso laikmenose, išleisti leidiniai verslo tema. Atnaujintame ŠMTP tinklalapyje įmonės gali registruotis į renginius, rasti pasiūlymus, partnerius, naudingą viešinimo ar mokomąją medžiagą, susipažinti su kitomis ŠMTP teikiamomis paslaugomis. Rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ 2010 m. tyrimo duomenimis, ŠMTP įsikūrusios įmonės verslumo skatinimą ir švietėjišką veiklą išskyrė kaip produktyviausius šio technologijų parko veiklos aspektus.

„Didelio pasisekimo tarp mūsų įmonių, partnerių ir studentų sulaukė „Northtown“ verslo klubo renginiai – susitikimai su žinomais reklamos, interneto, finansų, teisės, projektų valdymų ir kt. specialistais, – sako G.Pauliukevičius. – Buvo diskutuojama pačiomis įvairiausiomis temomis, aktualiomis tiek verslo naujokams, tiek ir jau turintiems patirties“. Taip pat klubuose, kurių nuo projekto pradžios suorganizuota daugiau nei 30, vyko susitikimai ir su užsienio MTP atstovais, tokiais kaip dr. Malcolmas Johnas Parry iš Anglijos „Surrey Research“ parko. ŠMTP direktorius įsitikinęs, jog projektas prisidėjo ir prie parko žinomumo didinimo, ir apskritai atkreipė verslininkų dėmesį į ganėtinai naują parkų veiklą bei jos vertę verslui.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką