Į 15min.lt redakciją paskambinęs Darius pasakojo, kad nuolatos ima „Nordea“ banko beprocentinį kreditą. Jis mėnesio pradžioje pasiskolina tūkstantį litų, o mėnesio viduryje – grąžina. Taip elektrėniškis savo finansus tvarkėsi 3,5 metų. Tačiau Lietuvą užklupus krizei pradėjo vėluoti ir Dariaus atlyginimas.
„Pradėjo atlyginimas vėluoti ir negalėjau laiku sumokėti kredito, bet mokėjau delspinigius“, – pasakojo Darius.
Paskutinį mokėjimą banko klientas atliko gegužės 9 d. – grąžino 995 Lt ir susidariusias palūkanas.
Tačiau jis nežinojo, kad bankas jam buvo išsiuntęs raginimą dar balandžio 22 d. per savaitę sumokėti skolą. Dariui nesumokėjus, bankas kreipėsi į skolų išieškojimo bendrovę, kuri iš vyro dabar reikalauja 180 Lt už paslaugas.
„Bankas man siuntė laišką, bet jokio laiško aš negavau. Pasirodo, raginimą jie man siuntė į Vilnių, kur negyvenu jau 6 metus“, – skundėsi Darius.
Jo teigimu, bankui niekada nebuvo nurodytas Vilniaus adresas, nes klientu Darius tapo tik persikraustęs į Elektrėnus.
„Bet mano pase nurodytas Vilniaus adresas, tai gal čia kažkokia sistemos klaida įsivėlė. Jie dar sakė, kad siuntė raginimą ir elektroniniu paštu, tačiau tokio aš išvis neturiu“, – piktinosi banko klientas.
Skolos išieškojimo įmonės reikalaujami 180 Lt yra ne didžiausias Dariaus rūpestis. Jis baiminasi, kad nesumokėjęs šios sumos bus paskelbtas nemokiu, o tuomet jau kreditą pareikalaus grąžinti ir kitas bankas, iš kurio Darius pasiskolino 10 tūkst. Lt.
„Nordea“ savo pozicijos naujienų portalui 15min.lt dar nepateikė – banko atstovas spaudai Vaidotas Cucėnas teigė, kad teisininkai šiuo metu ruošia komentarą dėl susidariusios situacijos.