Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelininkams skiriamus milijardus ir toliau pasiima tos pačios 5-6 įmonės

Kelininkams skiriamus milijardus ir toliau pasiima tos pačios 5-6 įmonės, neoficialiai pasidalijusios Lietuvos rinką dar prieš ateinant didiesiems Europos Sąjungos (ES) pinigams.
Kelio darbai
Kelio darbai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Dienraštis „Verslo žinios“rašo, kad pastaraisiais metais tarp konkursų laimėtojų atsiradę kiti pavadinimai tėra konkurencijos imitacija.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) rengiamus konkursus nuo 2004 metų laimi tos pačios įmonės – „Kauno tiltai“, „Panevėžio keliai“, „Šiaulių plentas“, „Lemminkainen Lietuva“ (buvusios „Greitkelis“ ir „Vakarų automagistralė“), „Alkesta“. Tarp konkurso nugalėtojų praslydusios bendrovės „Parama“, „Aukštaitijos traktas“, „Žemaitijos keliai“ – ne įrodymas, kad tarp kelininkų atsirado konkurencija. Tai – jos imitacija, nes tarp šių kartais konkursus laiminčių įmonių akcininkų, yra pirmiau paminėtos bendrovės.

„Kiek mums leidžia laimėti, tiek mes ir turime“, – sakė vienos iš LAKD skelbtą milijoninį konkursą laimėjusių įmonių vadovas.

„Kartais mes nenorime, kartais – mūsų nenori“, – sakė kitos įmonės direktorius.

LAKD duomenimis, pavyzdžiui, 2007 metais keliams skirta 286 mln. litų ES paramos, tačiau per visus šaltinius, kuriais ES pinigai patenka iki kelininkų, tokių skaičiuojama 1,020 mlrd. litų. Pernai skaičiai atitinkamai buvo 525 mln. litų ir 1,174 mlrd. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius