„Turime žinių, kad tarifai kitąmet didės apie 6 proc. Bet 6 proc. kyla ir bazinis tarifas, ir geležinkelio. Mums tai skausminga, nes turime konkuruoti su Latvijos ir Juodosios jūros uostais. Be to, jei kalbame apie rusiškus krovinius, nereikia pamiršti, kad turime ir Baltarusiją. Mes pakeliame, baltarusiai pakelia, geležinkelis brangsta ir paskui sakoma „ajajai, neišėjo“. O kaip gali išeiti, jei rinkoje pasidarome nekonkurencingi“, – sakė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) generalinis direktorius Audrius Pauža.
Klaipėdos konteinerių terminalo generalinio direktoriaus Vaidoto Šileikos teigimu, buvo lūkesčių, kad tarifų augimo bus išvengta arba jis bus bent perpus mažesnis, nei nustatyta dabar.
„Atsižvelgiant į dabartinę padėtį, vyraujančias tendencijas tiek konteinerių laivybos sektoriuje, tiek bendrai pasaulyje, bet koks tarifų didinimas nėra priimtinas“, – teigė V.Šileika.
Anot jo, pakelti paslaugų įkainius šiuo metu yra gana sudėtinga, o nauji tarifai didesnės įtakos turės kroviniams, kurie keliauja pavienėmis partijomis.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka teigė, kad aplinkinėse šalyse tarifai nuo Naujųjų kyla gerokai smagiau – 6-12 proc., nei juos didina „Lietuvos geležinkeliai“. Be to, jis pažymėjo, kad „Lietuvos geležinkeliai“ nebuvo ta įmonė, kuri kasmet juos didino, o dabar tai verčia daryti ir didėjančios įmonės sąnaudos.